debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.61/5.00

439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Goede service en als er iets is wat niet klopt nemen ze gelijk contact met je op. Uitstekende service
De levering was niet compleet bij ontvangst, er werd 1 zak in plaats van 11 zakken egelisatiekorrels geleverd. Gebeld en de resterende 10 zakken werden de volgende dag netjes nageleverd. Verder waren van 4 van de 18 fermacell platen hoeken afgebroken, wat ook jammer is. Ik moet er een aantal verzagen dus is wel op te lossen, maar ik heb liever dat alles heel geleverd wordt. Klantenservice is top!
Maandag 7-9-2020 gebeld na dat ik de bestel lijst heb gekregen om nog een nabestelling te doen omdat ik te weinig had besteld. Nooit meer iets van gehoord maandag maar weer bellen. Toch bijna voor 2000€ besteld niet genoeg waarschijnlijk.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Jammer dat je dit zo hebt ervaren! Wij waren nog in afwachting van de bevestiging of het toevoegen zou gaan lukken voor de gewenste leverdatum. Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is het gelukt!
alles positief
Goede en snelle levering en vooral een goede klantenservice
Alles perfect, behalve de transportkosten, wanneer de verpakking bijna het 10-voud is van de goederen, is dit niet verwonderlijk.(niet milieuvriendelijk)
Levering volgens verwachting. Levertijd , product alles goed. Tot volgende keer
Met bezorgkosten die erbij komen is het product wel duurder
Prima bedrijf. Kunnen andere een voorbeeld aan nemen
Ondanks mijn moeilijk bereikbare adres, prima geleverd op de plek waar ik het wilde hebben. Fijn ook het persoonlijke contact, Prima!
Gewoon allemaal prima voor elkaar allemaal. Klantvriendelijk!
Goede begeleiding van de bestellingen
Hele lichte beschadiging op de hoek van de stucplaten. Levert voor mij echter toch geen probleem op aangezien ze toch opgevuld moeten worden. Voor de rest prima geleverd.
Helaas waren de geleverde profielen doorgebogen door verkeerd verpakken.
Order was delivered according to plan and although one item was wrongly delivered, it was immediately corrected the next day. Great service!
Netjes telefonisch te woord gestaan met vragen. Ook de chauffeur belde netjes een half uur van te voren.
Weer een top levering.
Een 10 met een griffel, zeer goede communicatie met de medewerker(s). De vervoerder belt op de dag van levering keurig op om aan te geven wanneer hij komt.
Gewoon simpel bestellen, vlot en keurig afgeleverd!
:-} zoals je mag verwachten