debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.65 / 5.00

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.995 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

Prima bedrijf

Vriendelijk. Meedenkend. Soepel. Erg klantgericht

We zijn er tevreden van.

Gunstige prijs, communicatie vriendelijk via telefoon en chat, materialen snel geleverd.

Zeer snelle levering goede service niks op aan te merken is het product niet te leveren dan word je gebeld voor eventuele andere matrialen

Goede service en snelle levering. Alleen jammer dat niet vooraf aangegeven kan worden in welk dagdeel geleverd gaar worden.

Was top en snel geleverd

Alles in orde

Goede en snelle communicatie. Alles gegaan volgens afspraak

Alle producten naar wens geleverd en op de afgesproken dag geleverd

Alles in orde

Snel geleverd

Alles was zoals afgesproken

Snelle, nette levering

prima

bijzonder vriendelijke benadering. goede informatie snelle levering. beoordeling 8

Hele mooie Hardie gevelplanken besteld. Bij levering bleken ze echter te zijn gebroken. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan en zonder enige discussie werden er nieuwe planken geleverd, zelfs via koeriersdienst Dus een hele dikke pluim voor deze uitstekende service

Goede hulp bij bestellen en A-kwaliteit geleverdTop

Snelle levering, snel antwoord op een vraag gesteld via e-mail. Zoals het hoort dus

bij eerste telefonisch contact, is de klantendienst vergeten vergeten vermelden dat ophalingen ook in Someren konden gebeuren waardoor ik nog eerst ergens anders ben geweest voor hetzelfde product en meer voor heb betaald