debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68/5.00

439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Op tijd geleverd en netjes verzorgd
Snel service
Dít is de tweede keer dat ik een bestelling bij jullie heb geplaatst. En alles is perfect voor elkaar. Prima service! Ga zo door!
In één woord GEWELDIG ! Beetje jammer alleen dat de levering niet was af te halen in Vught.
Mail en telefooncontacten verlopen prettig. Goede reacties op mijn vragen,
Ik heb de goederen opgehaald in Oss en moest erg lang wachten.
Snel en goed verzorgd!
Bij de aanvraag aangegeven dat ik de dakplaten op een bepaalde dag geleverd wou hebben. Hier is echter niks mee gedaan. De verdere afhandeling was uitmuntend.
In de avond besteld en de volgende dag al direct bevestiging m.b.t. de bestelling en levering op de door mijzelf aangevraagde leverdatum. top geregeld en zeker een aanrader!
Erg goede service!
Goed contact en erg snelle levering.
Eerste keer besteld , en echt een aanrader . Snelle levering keurig op tijd en prima kwaliteit producten . Hout was allemaal super recht .
Werd snel geleverd, mooie deuren tegen zeer aantrekkelijke prijzen.
Goed advies en service snelle aflevering. Het product is wel snel beschadigd ( laak kras snel met een minimum handeling)
Gewoon goed
Goede communicatie, heb niets te klagen over de geleverde producten, er waren profielen niet aanwezig waarna ik netjes gebeld werd en een oplossing. Kort om, doen wat ze zeggen en prima spullen
Service was ik zeer tevreden over. Materiaal zaten diverse kromme latten tussen. Als ik dit geweten had, had ik er nog een paar extra besteld als reserve. Levering was prima op tijd en een aardige chauffeuse.
Goede producten voor een goede prijs, en snelle levering!
Via persoonlijke contact word de online bestelling tot in de puntjes verzorgt.
Via bol.com is normaal voor 20.00 uur besteld = volgende dag in huis. Bij deze shop is het bestellen via de bol site maar uitlevering 3 dagen later!
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Er was even verwarring bij ons door deze referentie, een verhaal wat we niet konden plaatsen. We hebben elkaar daarom even gesproken en uit dat gesprek bleek dat deze referentie niet van toepassing is op ónze webshop maar op een andere aanbieder. De bestelling die je via onze webshop had gedaan is op het afgesproken levermoment bezorgd. Gelukkig uit de lucht!