debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.60/5.00

447 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Top
Ben heel goed geholpen door kataline. Had snel deuren nodig waar eigenlijk een levertijd van 3 weken op stond. Maar zij had ze binnen 3 werkdagen geregeld. Echt een goeie ervaring met de bouwmarktschop
Uiterst snelle levering. Kon zo door klussen
Producten besteld met een gevraagde leverdatum. Perfect bevestigd en nagekomen.
Had ik maar eerder van jullie geweten...
snelle levering en correct afgehandeld. Duidelijke bestelprocedure. goede communicatie.
Erg goede service
Levering was op tijd en service was helemaal goed.
Zeer te spreken over de kwaliteit en de vakkundigheid van het personeel. Bij vragen bellen ze terug en denken met je mee.
prima
Nvt
Verticaal vervoer: grote wagen, kleine straat, vakkundig werk. Lading snel op 2e etage. Service van bouwmarktshop is fijn: na plaatsen order is er telefonisch contact over juistheid en volledigheid.
Bijna in 1 keer goed, prima opgelost
Artikelen zelf opgehaald, wat prima verliep. Gelijk goed advies in kunnen winnen over andere producten. Service dik in orde (op tijd telefonisch benaderd, duidelijke communicatie via mail) en producten zijn van goede kwaliteit waarbij de prijs ook lager lag dan bij de meeste andere aanbieders. Uitstekend dus.
Snelle levering, maar bestelling was niet naar behoren beschermd. Hardieplanken vertoonde vele lichte oppervlakkige lakbeschadigingen.
Keurige producten.
De levering was slecht en onvriendelijk
Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben contact met elkaar gehad. De onvrede lag bij transport en we hebben deze melding bij ze neergelegd. We hebben je de transportkosten teruggestort en zijn daarmee volgens mij tot een goede oplossing gekomen. We laten je in de toekomst graag zien dat dit zeker niet de standaard is.
Snel geleverd en prima prijs-kwaliteitverhouding