bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.681 beoordelingen in totaal

De producten worden SUPERSNEL geleverd! De belofte "voor 23u59 besteld, morgen in huis", komen jullie perfect na (ook in België)! Ik gebruik al jaren de SPECTRAL DNC-N lotion. Samen met de dermaroller is het resultaat nog meer verbluffend! Ik heb ook gratis producten kunnen uitproberen en ook deze hebben hun effectiviteit bewezen. Ik kan niet meer zonder! Ik ben heel tevreden over zowel hun service als het beloofde resultaat op mijn haardos. Ik heb meer haar, meer volume en geen enkel negatieve bijwerking (m.b.t SPECTRAL DNC-N)! Er is altijd volumekorting als je meer producten koopt in 1 bestelling! Deze website is echt een aanrader!

De service is perfect. Het leveren is ook perfect ik twijfel alleen aan de echtheid van het product. Ik heb de estriol en de progesterone creme laten onderzoeken en de hoeveelheid is minimaal aanwezig. Eigenlijk zo weinig dat je er geen effect van kan hebben. Maar desalniettemin is het een lekkere crème voor de huid

Beoordelingen voor bono.nl

SPECTRAL DNC-N is een TOP product!

Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met zowel onze producten als onze service. Het is geweldig om te weten dat SPECTRAL DNC-N lotion in combinatie met de dermaroller zo'n goed resultaat voor je heeft opgeleverd. Ook zijn we blij dat de gratis proefproducten hun effectiviteit hebben bewezen. Het is fijn te horen dat je profiteert van onze volumekortingen en dat je onze website aanbeveelt. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO

TMG van Now

Jullie zijn zowat de enige die de TMG van Now nog verkopen. Bestelling geplaatst van 3 potten. Kreeg een gratis cadeautje en ook nog eens een welkom korting. Volgende dag gelijk in huis. Datum van de supplementen waren ook nog in verre toekomst. Hopelijk houden jullie het in het assortiment, dan bestel ik volgende keer weer.
29 mei 2024

Zeldzame haarproducten makkelijk besteld en snel bezorgd

Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor de 5 sterren en je uitgebreide positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze zeldzame haarproducten, het gemak van bestellen en de snelle bezorging. Het is geweldig dat je jouw favoriete Braziliaanse shampoo en conditioner bij ons hebt gevonden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO

Goed, goedkoop en lekker snel bezorgd!

De producten die ik bestelde (l-dopa en zonnebloem lecithine) kon ik nergens anders zo goedkoop vinden. Nog een gratis pillendoosje erbij zodat ik geen excuus meer heb om de boel netjes in het potje te laten stofvangen ;-). 'S avonds besteld, dag erna had ik het al in huis!

Ik raad het aan

Ze hebben een artikel vergeten om op te sturen, maar na paar emailtjes was ik goed geholpen, in afwachting van mij paketje. Verder de producten kwamen snel en goed ingepakt. Alles zo als het hoort, goede prijs kwaliteit. Bedankt Julian.

One of best shop to order supplements!

I order regularly for supplements here and they never disappointed me! The shipping is always punctual and fast, the quality of items are amazing. Compared to Iherb, even the prices are more reasonable and cheaper.
GA
Gerda A.
Bergen NH

Super

Fijne webwinkel De bestelde producten zijn altijd van goede kwaliteit en dat voor een zeer schappelijke prijs. Meestal goedkoper dan elders. De levering is dik in orde. Een aanrader!!!
EW
Edward W.
Haarlem
Prima, dat de capsule's bij uw bedrijf ook zijn besteld. Ik ben erg blij. Vroeger had ik altijd besteld bij iHerb in Verenigde Staten, maar het is nu erg duurder vanwege verzendkosten.
29 mei 2024

Snel en Keurige levering, netjes verpakt, producten zoals beschrijving, leuk assortiment en goede prijs-kwaliteitverhouding en service. Bedankt voor goede service en leuke producten.
Antwoord van bono.nl
Hallo Farid Pourkhamene, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en keurige levering, de nette verpakking, en de producten die aan de beschrijving voldoen. We waarderen ook je complimenten over ons assortiment, de prijs-kwaliteitverhouding en onze service. Bedankt voor je vertrouwen en we hopen je snel weer als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
Zeer snelle en nette verzending. Wij bestellen melatonine voor onze zoon. Deze is bij Bono gunstiger geprijsd dan bij de apotheek Fijne en gebruiksvriendelijk website.

Zeer tevreden

Vrijdagavond besteld bij Bono.nl en zaterdag ochtend al in België! De NOW foods NAC is qua prijs/kwaliteit ook zeker dik in orde, doe zo verder Bono.nl!

Uniek

Prima geregeld allemaal van bestellen tot levering. En... we konden eindelijk her supplement bestellen wat ze vrijwel nergens hebben. Uniek!
MI
Masiha I.
Purmerend
Mijn nieuw favoriete site voor mijn vitamientjes etc. Vaak goede prijs kwaliteit verhouding, voldoende keuzes en super snelle verzending!
It's my first experience with you. I found all what I was looking for. The delivery was also prompt as promised. Thank you.

Overall Tip top 🙌😀

Overzichtelijke website, makkelijk in gebruik. Betalingen op veel verschillende manieren 😀🙌 Snelle verzending. Tip top
Ruim aanbod van hele goede produkten en merken aan scherpe prijzen alsook een zeer snelle levering! Een echte aanrader
bono is een correct bedrijf dat professionele Beauty &Health producten verkoopt waar veel mensen gelukkig mee zijn.

Gratis kadootje

Groot assortiment, snelle levering en zelfs gratis een klein kadootje bij de levering Dankjewel, Bas Goossens
Antwoord van bono.nl
Beste Bas Goossens, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met ons grote assortiment, de snelle levering en het gratis cadeautje bij je bestelling. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice BONO
Keurige en vlotte service; ruim assortiment en na bestelling zeer vlot ontvangen! Hier ga ik vaker bestellen!
JA
Jessica A.
Den Haag
Super snelle levering! Datum tot wanneer het product te gebruiken is, wordt duidelijk vermeld. Erg netjes!