bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

De service is perfect. Het leveren is ook perfect ik twijfel alleen aan de echtheid van het product. Ik heb de estriol en de progesterone creme laten onderzoeken en de hoeveelheid is minimaal aanwezig. Eigenlijk zo weinig dat je er geen effect van kan hebben. Maar desalniettemin is het een lekkere crème voor de huid

Beoordelingen voor bono.nl

1 dag geleden
EV
ERIC V.
Aarschot
Antwoord van bono.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn blij te horen dat je al jaren tevreden klant bent en dat onze website en klantenservice naar wens zijn. Het is fijn om te weten dat je onze haarproducten met succes gebruikt en deelt met je vrienden. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
12 mei 2024
Antwoord van bono.nl
Mijn Bestelling plaatsen gaat heel makkelijk, de ontvangstbevestiging komt direct er achteraan en de bestelling wordt altijd binnen het bezorg termijn geleverd. Geweldig toch!
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat het plaatsen van een bestelling bij ons soepel verloopt en dat u tevreden bent met de snelle ontvangstbevestiging en levering binnen het bezorgtermijn. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Bestelling was eerder geleverd dan verwacht. En dat is altijd fijn. Bezorging gaat altijd goed bij BONO! Erg tevreden.
KP
Kimberley P.
Maastricht

Vriendelijk, betrouwbaar, groot assortiment, goed advies en de prijzen zijn TOP !

Kortsamengevat : een betrouwbare en ruime online shop.
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons vriendelijk, betrouwbaar en goed geadviseerd vindt, en dat u tevreden bent met ons grote assortiment en onze topprijzen. Uw feedback is van grote waarde voor ons en helpt ons om onze service te blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
4 feb 2024

Zeker geen klachten

Ruim aanbod, snelle levering, leuke kortingen
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn verheugd te horen dat u zeker geen klachten heeft en tevreden bent met ons ruime aanbod, snelle levering en leuke kortingen. Uw feedback is erg waardevol voor ons en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono