Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.680 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren  
Relevantie
AM
Anne M.
Leusden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kon niet afrekenen

Kreeg eerst site, bleek buitenlands, wilde betalen, lukte niet, vloog bestelling er meerdere malen af. Dit irriteerde me, moest aantal gegevens ook steeds opnieuw invoeren. Uiteindelijk helemaal opnieuw begonnen bij site en toen is het gelukt. Omdat het kadootje was ging ik door, anders was ik gestopt, dacht ik, laat maar.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke beschrijving en routing op de website, punctuele levering waarbij steeds specifieker tijdsvenster werd gecommuniceerd, vriendelijke bezorger, keurige verpakking, goed werkbare montagebeschrijving en product boven verwachting. We zijn overall zeer tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te zien. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

1e levering servies met schade. Binnen 1 dag in orde

Bij de 1e levering van een uitgebreid 72 delig servies waren een aantal borden en kommen gebroken, doordat de dozen kennelijk op de grond gevallen waren. Na één telefoontje werden de volgende dag de gebroken delen vervangen en thuis bezorgd. TOP.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
22 apr 2024
Beste K, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er een gedeelte kapot is geleverd. Fijn om te lezen dat alles vervangen is ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
4 groene velvet eethoekstoelen besteld, ik kreeg 2 groene en 2 cognac… Dan is het een beetje jammer dat je met die doos zelf terug moet naar de winkel ..op laten halen moet je voor betalen!!! Ga ik niks “groots” meer kopen dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
18 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je 2 verkeerde stoelen hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Gelukkig is het inmiddels geregeld en opgelost. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De webshopervaring was fijn ook dat je artikelen in het winkelmandje kunnen blijven als je nog even wilt nadenken over je aankoop. De bezorging was ook erg snel via post nl duidelijke tijdindicatie.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
16 apr 2024
Beste Daantje, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt ervaren. Wat staat het bankje er mooi bij. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Toen er wat miste bij mijn bestelling, werd er gelijk een nazending geregeld!

Toen er wat miste bij mijn bestelling, werd er na 1 telefoontje gelijk het ontbrekende stuk servies opgestuurd. Waardoor 2 dagen later onze hele levering compleet was. Topservice!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
29 apr 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Hartelijke groet, Eline
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Winkelpersoneel erg aardig en behulpzaam. Gewenste product niet in de winkel maar ter plekke op de zuil besteld. Tevens een kassaproduct aangeprezen (Unox rookworst 😀) en verkocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
18 apr 2024
Beste Liesbeth, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze kanjers zo aardig en behulpzaam zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Quality could be a bit higher in general. Some plates came with factory paint defect. Material of plates could be more pleasant in touch and use. Nothing critical though yet.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
29 apr 2024
Beste Nadia, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Alvast bedankt. Hartelijke groet, Eline
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vriendelijke en snelle klantenservice

Bij levering van mijn salontafeltje van Xenos bleek dat deze beschadigd was. De klantenservice (telefonische en via e-mail) reageerde snel en adequaat. Ik ben tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 dagen geleden
Beste Maegen, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat je snel en goed bent geholpen en je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
HV
Henny v.
Hellevoetsluis
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking kan kleiner

De verpakking van de 4 producten was heel erg groot. Doos was nog niet voor de helft gevuld. Makkelijk te bestellen en fijn dat je het in de winkel kan retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
29 apr 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat je tevreden bent over de artikelen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Hartelijke groet, Eline
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Eenvoudige website, snelle levering en ook fijn dat het op een afhaalpunt bezorgd kan worden. Ik had servies besteld, voldoet volledig aan de verwachting; Leuk!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 dagen geleden
Beste Tineke, Wat fijn om te lezen dat het bestellen gemakkelijk ging, je bestelling snel is geleverd en je er blij mee bent. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Top service

Er was iets gebroken geleverd, dezelfde dag nog reactie ontvangen van de klantenservice en de volgende dag het nieuwe product alweer binnen. Super service!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 dagen geleden
Beste Jantsje, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel is opgelost en je een nieuw product hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Super snelle levering en laten bezorgen in de winkel is heel fijn als je bijna nooit thuis ben! Lieve en fijne mensen in de winkel in Castricum. Met dank!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
23 apr 2024
Beste Irma, Heel fijn om te lezen dat je bestelling zo snel is geleverd en je zo goed bent geholpen door onze collega's, wat een toppers hè! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Altijd weer leuke nieuwe producten, gezellige winkel in Haarlem centrum met hele vriendelijke, enthousiaste en hulpvaardige shopmanager.q
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
25 apr 2024
Beste Saskia, Wat fijn om te lezen dat ons kleurrijke assortiment zo bij je in de smaak valt en je onze winkel in Haarlem zo gezellig vindt. Wij verwelkomen je graag snel weer. Groet, Gabrielle
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle bezorging. 1 fotolijstje kwam gebroken aan. Klantenservice reageert zoals gebruikelijk snel. 2 dagen later had ik een nieuwe.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met de bestelling. Groet Angela
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke website en snel verzonden. Kreeg de artikelen wel in een enorme grote doos en terugsturen moest ik zelf betalen à 7,95.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 dagen geleden
Beste Mir, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Het retourneren van bestellingen kan uiteraard eventueel ook kosteloos via een van onze winkels worden gedaan. Groet, Gabrielle
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er was een bord kapot bij ontvangst. Ik wilde eigenlijk terug naar de winkel hiervoor, maar wellicht kan het ook op deze manier.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 dagen geleden
Hi Jacqueline, Het is handiger om even een mail te sturen naar klantenservice@xenos.nl onder vermelding van je ordernummer. Geef dan meteen even aan om welk bord het gaat evt met een foto erbij. Dan weten we welke we kunnen nasturen voor je. Je hebt verschillende borden in de order staan dus dit is nu niet duidelijk voor ons. Alvast bednakt. Grotjes Marielle
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een grote fotolijst die echt bijzonder zorgvuldig was verpakt. Echt geweldige service die ik niet had verwacht
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd volgens afspraak (een dag eerder dan de uitgekozen leverdatum) en het pakket kwam beschadigd aan.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 dagen geleden
Beste Mandy, Wat vervelend dat het niet op de afgesproken dag geleverd is. Wij hopen dat alleen de doos beschadigd was en het artikel zelf niet? Zou je anders contact met ons op willen nemen zodat we je verder kunnen helpen? Groetjes Marielle
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging werd in 2 delen bezorgd, de nalevering was geleverd bij postnl punt maar werd daar niet over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
23 apr 2024
Beste Paul, Wat vervelend dat je vanuit PostNL geen melding hebt gekregen over de tweede levering, hiervoor had je een aparte track&trace code moeten ontvangen. Wij hopen dat je bestelling inmiddels wel in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle