hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

2 okt 2023

Goede service

Giede service, denken met je mee qua leveringdatum verwachting en ik kreeg een persoonlijke handgeschreven kaartje erbij.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht de leverdatum voor u niet uitkomen kunnen wij in dat geval altijd meedenken om uw bestelling wat later te verzenden. Wij wensen u veel plezier van uw producten. Liefs, team Hardy's keuze
7 sep 2023

De tweede keer.

Dit is de tweede keer dat ik wat heb besteld bij Hardy's. Ben heel tevreden over het product en de manier van verzenden.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u veel happy hairdays toe. Liefs, team Hardy's keuze
31 mei 2023
Snelle levering. De persoonlijke kaart met dank voor de bestelling, maakt van een weborder, toch een persoonlijk iets.
13 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat ons persoonlijk handgeschreven kaartje bij u in de smaak valt! Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Heel fijn dat de bestelling zo snel te ontvangen was. En compleet en de juiste producten. Voor herhaling vatbaar.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team doet altijd hun uiterste best om alles juist te laten verlopen. Wij zijn blij om te horen dat u onze service waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
11 okt 2023
Jullie maakten een fout ( verwisseling) maar herstelden dat geweldig. Bedankt voor cadeautje, een mooie tas.
17 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het niet helemaal goed was gegaan met uw bestelling. Fijn dat u onze service waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
1 okt 2023
Jammer dat de levering incompleet was. Fijn dat zonder probleem de nalevering zonder kosten is uitgevoerd.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team streeft ernaar om alle bestelling juist in te pakken, echter komt het wel eens voor dat een bestelling incompleet is. In dat geval sturen wij altijd de missende producten kosteloos naar u toe. Liefs, team Hardy's keuze
12 mei 2023
volgens afspraak/ optijd geleverd. Netjes verpakt. Persoonlijk handgeschreven kaartje bij de bestelling.
12 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog persoonlijker en leuker. Liefs, team Hardy's keuze
10 aug 2023
Werd op tijd geleverd met een leuk cadeau’tje erbij. Tevens een handgeschreven bedankje erbij. Erg leuk.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat het extra cadeautje bij u in de smaak valt :) Veel plezier ervan! Liefs, team Hardy's keuze
FV
felicia v.
Landgraaf
18 nov 2023

Goede website voor het haar.

Alles goed, snel thuis, grote keuze, normaal in de prijs. Mooie acties, en altijd een leuk presentje.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Bij ons staat klanttevredenheid met stip op nummer 1 en als onze klanten dat ook zo ervaren maakt dat ons natuurlijk enorm enthousiast! Liefs, team Hardy's keuze
PV
26 sep 2023
Fijne snelle levering. Voor mij zou alleen het extraatje niet hoeven. Te veel is dat…
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst nog eens bij ons bestellen dan kunt u bij de notities vermelden dat u geen extra cadeautje hoeft, zo weten mijn collega's dat u dat liever niet heeft. Liefs, team Hardy's keuez
23 mei 2023
Snelle levering en betrouwbaar
7 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
31 mei 2023
Altijd goed
13 jun 2023
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen! Liefs, team Hardy's keuze
GB
Geert B.
Haelen
27 sep 2023
Snelle en correcte levering; goede prijsstelling. Vandaag besteld en morgen in huis. Super service.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, die diezelfde dag aan PostNL aan te bieden. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis en kunt u gaan genieten van uw favoriete Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
11 mei 2023
Altijd goed verder geholpen. Als er een probleem is zijn ze meteen paraat met een oplossing.
12 mei 2023
Wat fijn dat u tevreden bent over onze service! Wij hopen dat alles altijd op de juiste manier verloopt, helaas komt het wel eens voor dat het mis gaat. Dan staat ons klantenservice team altijd klaar om samen naar een passende oplossing te zoeken. Liefs, team Hardy's keuze
8 aug 2023
Snelle service, prijs kwaliteit goed en leuk dat er een cadeautje bij zat. Erg gewaardeerd.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in en door ons extra cadeautje en handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog leuker. Liefs, team Hardy's keuze
11 aug 2023

Persoonlijke bericht

Een van de weinig winkels die persoonlijke hand geschreven berichten sturen naar klanten.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons persoonlijk handgeschreven kaartje zorgt ervoor dat uw bestelling nog persoonlijker wordt. Fijn om te horen dat u dat ook zo ervaart! Liefs, team Hardy's keuze
26 sep 2023

Super goede service!

Volgende dag al geleverd! Leuk kaartje in het packetje, en bestelling was prima in orde.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker. Fijn om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft! Liefs, team Hardy's keuze
29 sep 2023
Tijdige bezorging, leuke persoonlijke boodschap erbij en natuurlijk goede producten.
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
28 sep 2023
Leuk zo'n handgeschreven kaartje erbij maakt het persoonlijk. Supervlotte levering!
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling, Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje maken wij uw bestelling nog leuker. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Liefs, team Hardy's keuze
20 jun 2023

Vlot geleverd

Vlotte geleverd, leuke verrassing in de doos, prettig contact: niks meer aan doen!
26 jun 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Wij wensen u veel happy hairdays. Liefs, team Hardy's keuze