dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

13 apr 2024

Zeer slechte behandeling!…

Heel slechte reacties nadat ik verschillende keren gebeld heb met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Dat duurde inmiddels al een maand. Er staat bij de advertentie vandaag besteld morgen in huis. Een paar dagen later is acceptabel. Maar geen weken. En dan onbeschofte antwoorden krijgen kan toch zeker niet. Ik heb mijn laatste bestelling daar gehad.
16 apr 2024
Beste Bea, Jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Zoals aangegeven stond er een verkeerde lamp voor u in bestelling. Daarna hebben wij een aantal keer vriendelijk telefonisch gesproken. Hierin hebben wij de situatie uitgelegd. Jammer om te lezen dat u dat als onbeschoft heeft ervaren. Voor verdere vragen kunt u ons altijd bereiken via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
wij bestellen een lamp en bureau stoel en kunnen de bureau stoel niet in elkaar zetten want er onbreekt een groot stuk. wij proberen hun te contacteren en krijgen telkens te horen dat ze ineens niets kunnen versturen door een faisiment
17 apr 2024
Goedemiddag Yoeri, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat wij bezig zijn met een faillissementstraject. Echter, zijn wij wel bezig met een doorstart waardoor wij u later meer informatie kunnen geven. Hierbij nogmaals het verzoek om ons over 4 weken een reminder te sturen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse

Geen contact te krijgen met Dimehouse 😠

Eerste bestelling snel ontvangen. M'n tweede bestelling niét. Deze zou volgens DHL één dag later geleverd zijn. Hierover nu reeds 2 maal gemaild naar Dimehouse. Tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Dimehouse
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het pakket later geleverd is dan verwacht. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Via de track en trace codes zien wij dat het pakket bij u geleverd is. Wij hopen dat u alles naar wens heeft mogen ontvangen. Mochten wij u verder nog ergens mee kunnen helpen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl of telefonisch via: 085-8886474 Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
Geen bestelling ontvangen, wel bij navraag een bericht dat Dimehouse failliet is.
18 apr 2024
Goedemorgen, We begrijpen uw teleurstelling en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit voor onze klanten vervelend nieuws is, en we betreuren de impact die dit heeft op uw bestelling. We zitten op dit moment in een doorstart procedure. Wij raden u aan om over 4 weken wederom contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
GG
Glenda G.
Purmerend
SLECHTE COMINICATIE MET KLANT
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u onze communicatie als slecht heeft ervaren. U heeft de bestelling geplaatst en wij hebben volgens afspraak op 4 april bij u geleverd. Helaas had u het verkeerde huisnummer ingevoerd gaf u aan per mail. Gelukkig heeft u het pakket nu in goede orde mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
20 mrt 2024
Had een wandrek besteld en gekregen. Echter verpakking en wandrek beschadigd. Heb melding gemaakt bij DIMEHOUSE en kreeg de dag erna al antwoord. Heb foto's opgestuurd en binnen 3 dagen fijn afgehandeld door DIMEHOUSE. TOP. Ik had hier al eerder gekocht en zal dit in de toekomst zeker weer doen.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat jammer om te lezen dat u eerst een artikel met schade heeft mogen ontvangen. Fijn dat dit direct voor u is opgelost! Wat leuk om te lezen dat u in de toekomst weer bij ons zal bestellen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
10 mrt 2024
Geen opmerkingen, levering op doorgegeven tijdstip, artikelen heel goed verpakt, vriendelijke koerier. Bedankt!!!!!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens was en dat de levering vlot is verlopen. We waarderen uw vriendelijke woorden en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
10 mrt 2024
de bestelling is geleverd op een dag na, dat kan gebeuren, maar alles was in orde ook wat betreft de betaling
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! We zijn blij te horen dat alles in orde was, ondanks de kleine vertraging van één dag. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
16 mrt 2024

Goed opgezette website

Artikelen zijn gemakkelijk te vinden. De omschrijving is heel uitgebreid en de foto’s zijn duidelijk.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review! Het doet ons goed om te lezen dat u de artikelen makkelijk kon vinden en dat de omschrijving en de foto's uitgebreid en duidelijk zijn. Wij hopen u snel terug te zien! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Heb alleen nog maar besteld. Bevestiging gehad. Verdrrr nog niets gehoord. Te vroeg voor een oordeel,
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback. Wij verwachten de voorraad 19 maart binnen te krijgen. De avond voor verzending ontvangt u de track en trace codes van ons per mail. Wij verwachten volgende week bij u te leveren. Ik hoop dat u snel mag genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Een keer een vraag gesteld. Binnen No time antwoord. Je kunt er van op aan. Heel belangrijk
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 5 sterren review! Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze service en dat u snel bent voorzien van een antwoord. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Mooie eetkamerstoelen/bureaustoelen

Mooie eetkamerstoelen. Degelijk, netjes afgewerkt. Zeer snel geleverd.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 5 sterren review! Wat fijn om te lezen dat u de eetkamerstoelen mooi vindt en dat deze netjes afgewerkt zijn en snel geleverd! Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Product zoals omschreven

Product xoals omschreven. Netjes bezorgd en goede prijs kwaliteit
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat het product is zoals omschreven. Ook is het fijn om te lezen dat er netjes bezorgd is en u tevreden bent met de prijs kwaliteit verhouding. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Mooi assortiment, leuke, lamp, goede prijs en snelle levering.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met ons assortiment, de leuke lamp, de goede prijzen en snelle levering. Wij hopen u snel terug te zien op onze webshop of in één van onze showrooms. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
19 mrt 2024
Correct geleverd tot aan de deur op verdieping 3
19 mrt 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat er correct geleverd is en tot aan de deur op de 3e verdieping. Wij hopen u snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Snelle levering ruime keuze goede prijs
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 5 sterren review! Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering, ruime keuze en goede prijzen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Fijn bedrijf, doet wat het belooft
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 mrt 2024
Snelle levering, mooi artikel
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Fijn om te lezen dat de levering snel was en dat u het een mooi artikel vindt. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Snelle en correcte levering
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle en correcte levering. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Prima communicatie
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze communicatie. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie