bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

3 aug 2023
Vlot en correct.
3 aug 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad en we waarderen je feedback. Hier bij Bos Men Shop streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien.
HV
Henri v.
BERGEN OP ZOOM
11 jun 2023
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat de levering snel was. Bij Bos Men Shop streven we naar de best mogelijke bezorgervaring voor onze klanten en we zijn blij om te horen dat dat in jouw geval gelukt is. Nogmaals bedankt voor je feedback. We stellen het op prijs.
17 dec 2023
snelle levering
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een positieve bezorgervaring hebt gehad. Bij Bos Men Shop streven we naar een geweldige winkelervaring en snelle verzending is een van de belangrijkste factoren voor ons. Nogmaals bedankt voor je feedback!
Alles perfekt..
28 jul 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een perfecte ervaring had met Bos Men Shop. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn. Houd een oogje in het zeil voor nieuwe producten en aanbiedingen binnenkort!
22 jul 2023
Alles was goed
26 jul 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat onze producten aan je verwachtingen voldeden. Bij Bos Men Shop streven we ernaar dat onze klanten een geweldige winkelervaring hebben. Bedankt en een fijne dag!
23 jun 2023
Prima service.🔝
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat u onze service waardeert. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zijn blij dat u ervan genoten heeft. Hartelijk dank voor uw feedback!
6 jun 2023
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling en je positieve feedback. We zijn blij om te horen dat onze levering snel en efficiënt was. Bij Bos Men Shop streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, van bestelling tot levering. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
6 jun 2023
snelle levering
21 mei 2023
24 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling en voor het vermelden van de snelle levering. We zijn er trots op onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden. We streven ernaar om altijd een uitstekende klantervaring te leveren en het is zeer de moeite waard om te horen dat we daarin slagen!
Alles in orde!
20 jan 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een bevredigende ervaring heeft gehad met onze Bos Men Shop. We werken hard om ervoor te zorgen dat aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten wordt voldaan, dus het is geweldig om te zien dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Als bedrijf streven we ernaar om de beste modeartikelen en accessoires te leveren, terwijl we ons blijven inzetten voor een uitzonderlijke klantenservice. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Hartelijk dank voor uw steun!
15 aug 2023
Keurig bedrijf
25 aug 2023
Hartelijk dank voor je recensie! We zijn blij dat je het leuk vond om bij ons in de Bos Men Shop te winkelen. We streven ernaar om kwaliteitskleding en een geweldige klantenservice te bieden, dus we zijn blij om te weten dat deze doelen zijn bereikt in jouw ervaring. Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn!
22 jul 2023
Prima Service
26 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn trots op onze uitstekende klantenservice en zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad! We streven ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben als ze bij ons winkelen. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer bij Bos Men Shop te zien.
27 okt 2023
Goede service
25 okt 2023
Vlug bezorgd
26 okt 2023
Hallo, heel erg bedankt voor je feedback! We zijn blij dat onze levering snel en vlot verliep. We streven ernaar om uitstekende service te bieden aan al onze klanten en we zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons had. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
5 jun 2023

Het ging oke

Het ging oké
20 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je ervaring naar tevredenheid was. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende service en uitzonderlijke producten om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
22 nov 2023
Gewoon goed
Alles prima
12 okt 2023
Prima zaak
13 okt 2023
Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden! Hier bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten de nieuwste stijlvolle herenmode te bieden. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
24 jun 2023
Kwaliteit
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten en feedback over onze diensten te delen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve opmerkingen over onze kwaliteit. Wij streven ernaar dat al onze klanten tevreden zijn met hun ervaringen en nemen hun feedback serieus. Ons team werkt er voortdurend hard aan om de best mogelijke klantervaring te leveren, dus we waarderen alle constructieve feedback die ons helpt om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw gewaardeerde mening!
13 jan 2024
Snel en