bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.287 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

19 mei 2023
Goede levering
24 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden was met de levering. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden, en je feedback wordt zeer gewaardeerd. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen.
27 okt 2023
Goede service
25 okt 2023
Vlug bezorgd
26 okt 2023
Hallo, heel erg bedankt voor je feedback! We zijn blij dat onze levering snel en vlot verliep. We streven ernaar om uitstekende service te bieden aan al onze klanten en we zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons had. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
5 jun 2023

Het ging oke

Het ging oké
20 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je ervaring naar tevredenheid was. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende service en uitzonderlijke producten om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
11 mei 2023
Snel geleverd
17 mei 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! We waarderen het dat je je bestelling snel hebt ontvangen en weten dat dit een belangrijke factor is voor onze klanten. Bij Bos Men Shop streven we ernaar de best mogelijke klantenservice-ervaring te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen!
22 nov 2023
Gewoon goed
1 jul 2023
Alles prima
12 okt 2023
Prima zaak
13 okt 2023
Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden! Hier bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten de nieuwste stijlvolle herenmode te bieden. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
24 jun 2023
Kwaliteit
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten en feedback over onze diensten te delen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve opmerkingen over onze kwaliteit. Wij streven ernaar dat al onze klanten tevreden zijn met hun ervaringen en nemen hun feedback serieus. Ons team werkt er voortdurend hard aan om de best mogelijke klantervaring te leveren, dus we waarderen alle constructieve feedback die ons helpt om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw gewaardeerde mening!
27 jul 2023
PERFECT!
28 jul 2023
Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen we! Bij Bos Men Shop streven we ernaar kleding en accessoires van hoge kwaliteit te leveren voor de moderne man. We zijn zo blij dat je blij bent met je aankoop!
1 aug 2023
prima
3 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn zo blij dat je een geweldige winkelervaring hebt gehad bij Bos Men Shop. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke winkelervaring hebben. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden!
9 jul 2023
13 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn zo blij dat u een goede ervaring met ons had en waarderen uw feedback. Het is belangrijk voor ons om een positieve ervaring voor onze klanten te creëren, en uw vriendelijke woorden betekenen veel voor ons. Wij streven ernaar om een omgeving te creëren die gastvrij en plezierig is, en we zullen blijven streven naar uitmuntendheid om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
18 okt 2023
Xxx