bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.279 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

3 mrt 2024
JZ
24 feb 2024
18 feb 2024
17 feb 2024
10 feb 2024
4 feb 2024
Kleur kwam in werkelijkheid niet overeen met foto’s in webshop. Daarom artikel geretourneerd
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw eerlijke feedback over het product dat u in onze winkel hebt ontvangen. Wij waarderen uw mening en erkennen dat kleuren op foto's in het echt moeilijk te evenaren kunnen zijn. Wij nemen klantenservice serieus en streven ernaar de best mogelijke ervaring te bieden. Wij moedigen klanten aan om contact met ons op te nemen voordat ze een artikel kopen als er vragen of opmerkingen over een artikel zijn. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Super service!!!

Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de service en levertijd bij Bos Men Shop. We zijn blij om te horen dat we de prijskwestie snel en in uw voordeel hebben kunnen oplossen. Het is onze prioriteit om elke klant tevreden te stellen, en we zijn blij dat u een prettige ervaring met ons had. Bij Bos Men Shop is het onze missie om kleding en producten van de beste kwaliteit te leveren met een uitzonderlijke klantenservice tegen een betaalbare prijs. We hopen u ook in de toekomst een positieve winkelervaring te kunnen blijven bieden!
21 jan 2024

Product geretourneerd, maar wel zeer tevreden over kwaliteit van Bos.

Ik heb bij nader inzien niet gekozen voor het toegestuurde product. Was niet wat ik wilde. Maar dat zegt niets over de kwaliteit van het product of over Bos. Pakket zag er keurig uit en de retourprocedure was zeer correct. Kom graag een andere keer terug bij deze aanbieder. Jan
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, Jan! Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met het product dat u hebt ontvangen. Wij stellen het echter op prijs dat u de kwaliteit van de productverpakking en onze retourprocedure erkent. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft en kijken uit naar uw volgende bezoek!
ik bestelde een vest. dit veste bleek bij gereedmaken verzending weeffouten te hebben. ik kreeg netjes bericht dat niet geleverd kon worden en kon desgewenst het inkoop bedrag terugkrijgen . dat besloot ik en wacht nu op het terugstorten. alles correct tot dusverre.
20 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat het vest dat u bestelde weeffouten had waardoor we het niet konden leveren. Wij waarderen uw begrip en erkennen uw beslissing om in plaats daarvan een terugbetaling te ontvangen. U kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback ter harte nemen en ernaar streven om de best mogelijke service en producten te leveren. Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en hopen u in de toekomst snel weer bij Bos Men Shop te zien.