fatboy.com/nl-nl

485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden880 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

Snel ontvangen en makkelijk om te retourneren.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
We willen je hartelijk danken dat je de moeite hebt genomen om ons een 5 sterren beoordeling te geven. Much appreciated :-). Worden wij ook weer blij van. Fijne dag nog!
Keurig op tijd geleverd conform de planning
een snelle en nette levering. Goede service
CW
Duidelijke website en snelle levering
Een mooi product van goede kwaliteit
Altijd leuke gadgets Wel prijzig
3 mrt 2024
Prima, duidelijk en vlot
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Dag Annemarie, Bedankt voor je feedback m.b.t. je bestelling. We gaan je een prive bericht sturen om dit op te lossen. Hierbij wensen we je nog een fijne dag. Fatboy Service Team
Goede klantenservice. Snel bericht. Maar... bericht over bestelling is heel summier, zowel bevestiging als bericht van verzending is een eenregelige mededeling met alleen bestelnummer. Maar liefst 3 mailtjes met verzendbericht voor hetzelfde artikel is iets teveel van het goede.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback, dit wordt zeer gewaardeerd. We gaan dit even verder onderzoeken en kijken waar we dit kunnen verbeteren. Fatboy Service Team
Communicatie is matig en levertijd redelijk lang.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Stefan, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent. We zien dat je een pre-order hebt geplaatst voor een Fatboy® tjoepke envy green. Deze was niet op voorraad ten tijde van bestellen maar hebben we gelijk verstuurd toen deze binnen kwam in ons magazijn. Uit je bericht maken we op dat dit niet bekend bij je was en dat vinden we heel vervelend want dan zit je uiteraard te wachten op je bestelling die pas later als verwacht verstuurd wordt. We willen je danken voor je feedback en gaan kijken of we dit op een duidelijkere manier kunnen communiceren. Voor nu wensen we je nog een heel fijne dag !

Super!

Top product, uitstekende kwaliteit, makkelijk in gebruik, lange garantieperiode, kan overal mee, het draagtasje bij gekregen, duidelijke gebruiksinstructie! Ik ben erg blij mee, ik ben van plan nog een aantal artikels te kopen:)
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Dimitry, Bedankt voor je beoordeling. Dat horen we natuurlijk graag ! We hopen dat jij en je Lamzac nog lang van elkaar kunnen gaan genieten ;-)
Mijn Fatboy is de ideale chill zit of lig of hangplek die ik huis heb. Hij past zich helemaal aan jouw lichaam in welke houding dan ook waardoor je lichaam verrassend uitgerust aanvoelt👊🏾

Super klantvriendelijk!

Ik ken het bedrijf en heb er eerder besteld. Omdat de prijs voor het product online verschilde met de prijs de dag ervoor, belde ik met het bedrijf. Prima geholpen! Erg klantvriendelijke.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Heel erg bedankt voor deze review en dat je de moeite hebt genomen dit met ons te delen! Geniet van je beide Edison the Petits.
De schaal is heel mooi, geeft mooi licht. Op mijn vorige review kreeg ik direct reactie, dat waardeer ik. Van fatboy heb ik veel lampjes, ben een fan
4 feb 2024
Goede telefonische benaderbaarheid. Je wordt goed geholpen en geadviseerd.
RP
Perfect geholpen bij vraagstelling en daarna bestelling conform ontvangen