auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 783Goed

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

217 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Prima geleverd, en prima aangegeven welk tijdstip. Netjes naar de plek gebracht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe!
Snelle levering. Helaas niet de goede kleur dus teruggezonden. Nette afhandeling
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zullen jouw feedback intern opnemen, zodat wij onze beelden kunnen verbeteren in de toekomst. Waarvoor vele malen dank.
Direkt geleverd. Mooie stevige kwaliteit. Hoeslakens passen prima over matras.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou er nog heel veel plezier mee!
Helemaal prima, alleen de bezorgdienst verzet bij elke bestelling de levering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Dat is vervelend om te vernemen. Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover?
Goede service en alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Zeer tevreden.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is! Wij wensen jou veel plezier toe met de bestelling.
Snelle levering, mooie kwaliteit voor een redelijke prijs. Ik ben er blij mee!
Antwoord van auping.com/nl
Dat is fijn om te horen! Wij wensen jou heel veel plezier hiermee.
Snelle levering, fijne producten, duidelijke wasvoorschriften. Zeer tevreden.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou er heel veel plezier mee.
Levering van de matras duurt erg lang, maar service en producten zijn top.
Antwoord van auping.com/nl
Hoi Marty, bedankt voor je review! Wij hebben Montrieurs gevraagd om je op korte termijn te benaderen voor de aflevering van jouw bestelling. We wensen je hier alvast veel plezier mee!
Heel netjes verstuurd, goede kwaliteit en kleur komt overeen met website!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij wensen je nog veel plezier van je bestelling!
Prima afgeleverd. Alleen hadden ze monteurs een fout adres doorgekregen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak. Wij wensen jou desondanks veel plezier met de bestelling toe.
Mooie dessins, goede kwaliteit dekbedovertrek. Wel prijzige spullen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Prima verpakt, prachtig kwaliteitsproduct dat weer jarenlang meegaat
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou veel plezier met het dekbedovertrek toe.
Keurig op afspraak gekomen. Netjes geïnstalleerd en oude afgevoerd.
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier met de bestelling toe.
Ik wacht nog steeds op de levering van de reeeds betaalde matrassen
Antwoord van auping.com/nl
Wij hebben een afspraak gemaakt met jou voor levering. Wij wensen jou veel plezier met de matrassen toe.
Snelle levering. Schitterende dekbed overtrekken van katoen satijn!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je nog veel plezier van je Auping bestelling!
Alles maar m.n. de communicatie over de bestelling en bezorging.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en wat fijn om te horen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling!
Mooi ontwerp en handige nachtkastjes. Voldoen aan verwachting.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen jou nog veel plezier met de Pixel Nachtkastjes toe.
een auping matras is een must voor mij, zo ook het beddengoed!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en compliment! Wij wensen jou nog vele jaren plezier hiervan.
prettige coole overtrek. mooie stof en kleur. En snel in huis
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat het dekbedovertrek naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling.
Snelle levering, uitstekende kwaliteit, fijne montageservice