auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt. 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug. 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

CD
Casper d.
Voorschoten
30 jan. 2024
31 jan. 2024
Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 feb. 2024

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
6 feb. 2024
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
28 jan. 2024
Vraag het ná dr levering en niet tot teee maal toe vóórdat het gelevetd is.
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je het verzoek om te beoordelen al voor de levering hebt gehad. Ik ga dit terugkoppelen en hoop dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
29 dec. 2023
Levering bed kaar geleden prima gegaan. We ontdekten veel later dat er een snurkapp bestond. De winkel in Gouda had een apparaatje liggen dat we konden ophalen, kan niet geïnstalleerd worden op dit bed. De afstandsbediening voor het spiraal werkt niet meer als de stroom er af is geweest, heel onhandig!
4 jan. 2024
Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te vernemen dat u niet op de hoogte was van het bestaan van de snurk-app. Omdat het apparaatje via een winkel is geleverd wil ik u vragen om dit bij de betreffende winkel kenbaar te maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
3 jan. 2024
Vriendelijke meneer aan de telefoon duidelijk over versturen Dekbedovertrek, bed en spiraalbodem was al besteld bij Auping maar helaas Dekbedovertrek terug moeten sturen i.vm kleuren. Kan helaas geen foto’s toesturen want Dekbed is retour gestuurd.
4 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. Spijtig om te vernemen dat het dekbedovertrek niet aan je verwachting voldoet. We wensen je alsnog veel plezier toe met het bed en de spiraalbodem. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
20 jan. 2024

Enige tijd geleden nieuw matras gekocht…

Enige tijd geleden nieuw matras gekocht bij auping den bosch, zeer tevreden over de verkoopsters daar, nu via website molton en dekbedovertrek gekocht, ook snel geleverd, tevreden dus.
23 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
.B
. B.
Amsterdam
24 jan. 2024

Bestelling zat 'vast' in het systeem

Bestelling werd niet verzonden totdat ik er zelf achteraan belde. Toen heeft de medewerker ervoor gezorgd dat het nog dezelfde dag op de post werd gedaan. Bonuspunten voor hem.
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
18 jan. 2024

De kussens waren snel geleverd

De kussens waren snel geleverd! NEST zijn erg fijne kussens al vind ik dat er iets meer veren in mogen maar, er is een optie om hem iets bij te vullen.
12 jan. 2024
Product conform omschrijving. Nadeel is alleen dat toen ik het product nogmaals wilde bestellen, dit niet meer leverbaar was.
17 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met je bestelling, vervelend om te vernemen dat het product niet voorradig was. Deze moet binnenkort weer op voorraad komen dus houd onze website vooral in de gaten. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
3 jan. 2024
Online goede duidelijke online informatie over de diverse matrassen, waardoor keuze maken, een stuk makkelijker werd.
4 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
24 jan. 2024
Bijzonder snelle levering. Deverpakking van het kussen was meer dan netjes. Hoop dat de kussensloop gerecycled word.
EK
Els K.
Weesp
6 jan. 2024

Mooie kwaliteit

Het artikel wijkt niet af van de afbeelding. De kwaliteit is zoals ik van Auping gewend ben: uitstekend
9 jan. 2024
14 jan. 2024

Cloud pillow

Snel en makkelijk te bestellen kussen mijn man had al een cloud pillow, heb zelf de dunste genomen
17 jan. 2024
19 jan. 2024

Uitstekende kwaliteit!

Bestelproces is eenvoudig en de donzen dekbedden werden snel geleverd. Uitstekende kwaliteit!
23 jan. 2024
De aflevering duurde lang en het koste moeite om het te volgen. Inlog aanmaken was moeilijk
8 jan. 2024

Goede service fijn bed

Top bed en super fijne montage service. Ze leggen alles uit en nemen het oud papier mee :)
9 jan. 2024