auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 783Goed

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

217 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Helaas werkt de auping connect alleen bij een 2,4 gH netwerk en niet met 5 gH. Hopelijk wordt dit snel verholpen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw bericht en feedback! Wij hebben jou zojuist gemaild hierover.
snel en efficient, monteurs brengen spiraalbodem naar slaapkamer en plaatsen in het bed, troep netjes mee terug.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel plezier met je bestelling.
Snel levering na vraag, product wat op dat moment niet leverbaar was in de webshop, dus webshop snel bevoorraad!
Antwoord van auping.com/nl
Dat is fijn om te horen. Wij wensen jou er nog veel plezier mee.
Wat zo belangrijk is dat je een goed onderbouwt advies krijgt en dat is door de dame die ons hielp goed gedaan.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en wat super om te horen! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Ik kan dit nog niet beoordelen omdat ik nog niets ontvangen heb en ook nog niet gehoord heb over de levering
Antwoord van auping.com/nl
Hoi Karen, bedankt voor je review. Wij hebben je een email gestuurd met meer informatie over de status van je bestelling.
Vriedelijke behulpzame bezorgers instalateurs, bed staat prima na klein ongelukje en bloed op mijn matras
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling.
Goede levering, precies op het afgesproken tijdstip. Melding vooraf. Bed en matras zijn zeer comfortabel.
Antwoord van auping.com/nl
Dat is fijn om te horen! Wij wensen jou hier nog veel plezier mee.
De kwaliteit is nog steeds top. Snelle verzending. Zeer mooie kleuren en motieven. Ligt ook lekker.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij te vernemen dat het product en de service naar wens is. Wij wensen je dan ook veel plezier toe van de bestelling.
auping cresto , heel erg goed afgewerkt , op afspraak geleverd , en je slaapt er op als een koning
Antwoord van auping.com/nl
Dat is super om te horen! Wij wensen jou heel veel plezier met jouw bestelling.
Ik vond het opvallend dat er weinig keuze was in de hoofdkussens. Ook eigenlijk iets te duur.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij vernemen graag wat voor hoofdkussen jij graag in het assortiment had willen zien. Wij wensen jou veel plezier met het Dew hoofdkussen toe.
Snel geleverd en prima gemonteerd. De rest van de service is afwachten of we het nodig hebben
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou nog veel plezier met de bestelling.
From purchase to delivery and setup things went smoothly. Everyone was cheerful and kind.
Antwoord van auping.com/nl
Thank you so much for your feedback! We wish you all the best with your order.
Eindeloos in de wacht om afspraak te maken voor aflevering. Helaas nog steeds niet gelukt
Antwoord van auping.com/nl
Wat vervelend om te horen! Wij hebben direct onze partner Montrieurs verzocht om een afspraak met jou in te plannen. Wij wensen jou alvast veel plezier straks met de bestelling toe.
Uitstekende service! Prachtig product. DHL die zorgt voor de levering niet top!
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de service naar wens is en dat je blij bent met het product! Wij wensen jou er nog veel plezier mee.
Snel gevonden en besteld. De pakket dienst was er eerder dan jullie track informatie
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en dat is fijn om te horen! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Prima service en levering keurig op tijd. Oude topper werd gewoon keurig meegenomen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling! We hopen dat je veel plezier mag ervaren van de nieuwe topper!
Kwaliteit ! Soort van Firmness ! Blijft jaren mooi! Online besteld , good service !
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en dat is fijn om te horen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling!
Goede geholpen door de klantenservice met mijn vragen. En snelle en nette levering!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wij wensen jou er heel veel plezier mee.
De service was uitstekend in de winkel, aan de telefoon en ook de bezorging. Top!
Antwoord van auping.com/nl
Dat is fijn om te horen! Wij wensen jou er nog heel veel plezier mee!
Goede snelle verzending en mooie optie om oud beddengoed retour te kunnen sturen!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou hier nog veel plezier mee.