auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.081 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.263 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Heerlijk kussen!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
prima geholpen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijk groet, Auping klantenservice.
28 mei 2024
Alles.
28 mei 2024
24 mei 2024
goed
24 mei 2024
Bedankt voor je feedback. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
😀
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van je aankoop.