auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Antwoord van auping.com/nl
Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Bezorging met DHL is onder jullie standaard.

Trage levering

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Antwoord van auping.com/nl
Heel fijn bed! Alleen met de bezorging was het jammer dat de bezorgers mij niet even hielpen het oude bed te dragen naar de hoek van de straat. Was 10 meter verder. Nu heb ik zelf het bed moeten tillen van 2 personen. Kijk als ik nou een bed had besteld bij beter bed of een ander goed koop merk dan had ik dat verwacht. Maar omdat het Auping is en ik hoge verwachtingen heb van auping niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe bed. Jammer om te horen dat de service tijdens de levering niet naar wens was, we gaan dit terugkoppelen aan onze servicepartner. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Heel fijn bed

We zijn heel blij met het bed. Besteld in de webshop van Auping. Fijn was dat ik nog even ben gebeld voor een laatste controle, met als positief resultaat dat we nu twee spiraalbodems van 70cm hebben in plaats van één brede van 140cm. Die zou namelijk misschien te groot zijn voor ons trappenhuis. Ook fijn: het bed is voor ons gemonteerd.
Antwoord van auping.com/nl

Bedbodem paste niet goed, uitstekend opgelost

Na het bestellen van een verstelbare bedbodem, bleek deze niet stabiel te liggen op ons huidig Auping Essential bed van ±9 jaar oud. Na contact met de klantenservice, heeft Auping gratis een nieuwe middenbalk geleverd voor het bed. Hierdoor past alles er weer netjes in. Dit vind ik echt uitstekende service, mijn complimenten.
Antwoord van auping.com/nl
Molton kussensloop besteld. Eenvoudige site, makkelijk te bestellen. Kwaliteit top. Helaas was de slooo niet de goede maat. Daar kan Auping niets aan doen. Terugsturen was super eenvoudig. Aanschafprijs binnen afzienbare tijd teruggestort gekregen.
Auping klantenservice
Het is gedoe als je nooit thuis bent om Montrieurs Transport iet af te spreken... stuur kleine dingen zoals kussen gewoon met DHL/postnl dan kan je het afhalen van een service punt. Voor mij wel een barriere om nog een keer te bestellen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je de levering niet als prettig hebt ervaren. Doorgaans worden alleen bedden, matrassen en nachtkastjes door Montrieurs bezorgd. Al het bedtextiel waar kussens onder vallen door DHL.
Goede service! De bestelde splittopper hoeslakens werden snel geleverd. Hoeslakens zijn van goede kwaliteit. Passen goed om de topper. Geen vouwen of opstaand matras. Blijft mooi in de was. Erg blij met deze koop
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Dekbed

Had herfst , lente dekbed gekocht maar had niet begrepen dat er ook zomer dekbed bij inbegrepen was. Enige beetje minder is dat met een satijnkatoen overtrek , ook van Auping , het dekbed snel naar beneden glijdt
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Matrassen lijken harder dan in winkel

De matrassen lijken harder dan in de winkel. Ik wil een zacht matras (weeg 55 kg) en bij de schouders is hij zacht, maar de rest is een stuk harder waardoor ik bij de heupen te hoog lig (zak er niet in)
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Bij Auping kennen een omruilservice. Dit betekent dat het mogelijk is om een matras eenmalig kosteloos om te ruilen voor een andere hardheid, bodytype of beide. Deze service is mogelijk binnen 90 dagen na levering van het matras. Wanneer dit gewenst is dan ontvangen we graag een e-mail waarin je dit aangeeft. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 jan 2024

Enige tijd geleden nieuw matras gekocht…

Enige tijd geleden nieuw matras gekocht bij auping den bosch, zeer tevreden over de verkoopsters daar, nu via website molton en dekbedovertrek gekocht, ook snel geleverd, tevreden dus.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
.B
. B.
Amsterdam

Bestelling zat 'vast' in het systeem

Bestelling werd niet verzonden totdat ik er zelf achteraan belde. Toen heeft de medewerker ervoor gezorgd dat het nog dezelfde dag op de post werd gedaan. Bonuspunten voor hem.
Antwoord van auping.com/nl
Nieuw matras, nieuwe kussens. Het ligt heerlijk, was een slechte slaper maar slaap intussen een stuk beter.Ook de bezorging was snel. Al bij al, uitmuntend.
Auping klantenservice
18 jan 2024

De kussens waren snel geleverd

De kussens waren snel geleverd! NEST zijn erg fijne kussens al vind ik dat er iets meer veren in mogen maar, er is een optie om hem iets bij te vullen.
Antwoord van auping.com/nl
Het product is echt top. Op tijd geleverd en al het afval mee retour, ook het oude matras!! Het matras ligt erg prettig, een echte aanrader.
Antwoord van auping.com/nl
Het bestel proces via de website ging goed maar de hulp in de winkel was niet wat je zou mogen verwachten bij een product met deze prijs.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je ervaring in de winkel niet helemaal positief was. Zou je ons meer informatie willen mailen over deze ervaring zodat we dit kunnen terugkoppelen. Desondanks wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
3 feb 2024
Goede communicatie over levering. De chauffeur belt je een half uur van tevoren. Ze nemen alle troep en je oude matrassen mee.

Zeer tevreden

Fijne duidelijke website waar ik de bestelling voor mijn bed heb geplaatst. Zeer tevreden met het geleverde product.