auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

158 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

29 jan. 2022
Prima geleverd, en prima aangegeven welk tijdstip. Netjes naar de plek gebracht.
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe!
12 jan. 2022
Snelle levering. Helaas niet de goede kleur dus teruggezonden. Nette afhandeling
18 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zullen jouw feedback intern opnemen, zodat wij onze beelden kunnen verbeteren in de toekomst. Waarvoor vele malen dank.
28 feb. 2022
Helemaal prima, alleen de bezorgdienst verzet bij elke bestelling de levering.
2 mrt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Dat is vervelend om te vernemen. Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover?
4 feb. 2022
Goede service en alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Zeer tevreden.
7 feb. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is! Wij wensen jou veel plezier toe met de bestelling.
21 feb. 2022
Prima afgeleverd. Alleen hadden ze monteurs een fout adres doorgekregen
21 feb. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak. Wij wensen jou desondanks veel plezier met de bestelling toe.
28 jan. 2022
Mooie dessins, goede kwaliteit dekbedovertrek. Wel prijzige spullen.
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
22 jan. 2022
Prima verpakt, prachtig kwaliteitsproduct dat weer jarenlang meegaat
24 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou veel plezier met het dekbedovertrek toe.
13 mrt. 2022
Keurig op afspraak gekomen. Netjes geïnstalleerd en oude afgevoerd.
14 mrt. 2022
Hartelijk dank voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier met de bestelling toe.
27 dec. 2021
Ik wacht nog steeds op de levering van de reeeds betaalde matrassen
5 jan. 2022
Wij hebben een afspraak gemaakt met jou voor levering. Wij wensen jou veel plezier met de matrassen toe.
10 feb. 2022
Alles maar m.n. de communicatie over de bestelling en bezorging.
16 feb. 2022
Bedankt voor je beoordeling en wat fijn om te horen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling!
8 dec. 2021
Mooi ontwerp en handige nachtkastjes. Voldoen aan verwachting.
13 dec. 2021
Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen jou nog veel plezier met de Pixel Nachtkastjes toe.
17 mrt. 2022
prettige coole overtrek. mooie stof en kleur. En snel in huis
18 mrt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat het dekbedovertrek naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling.
16 feb. 2022
Snelle levering, uitstekende kwaliteit, fijne montageservice
7 feb. 2022
Makkelijk bestellen en netjes geleverd. Heerlijke dekbedden.
7 feb. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en super om te horen! Wij wensen jou veel plezier toe met de bestelling.
27 dec. 2021
Werd eerder geleverd. Vakkundige bezorg/montage medewerkers.
5 jan. 2022
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen jou hier nog veel plezier mee.
26 feb. 2022
Eenmaal Auping, altijd Auping tot volle tevredenheid !
28 feb. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met de nieuwe topper!
22 jun. 2022
prima product, goede aflevering. iets lange levertijd
23 jun. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de levering ervan!
23 dec. 2021
Per telefoon zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen.
24 dec. 2021
Bedankt voor het mooie compliment! Wij wensen jou nog heel veel plezier met het dekbed toe.
4 mrt. 2022
Mooie producten, uitstekende kwaliteit, ruime keuze
7 mrt. 2022
Hartelijk dank voor je beoordeling. Het is heel fijn om te mogen vernemen wat je gedachte is over de service en producten.
30 jan. 2022
Snelle levering van een top product. Superblij mee.