auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt. 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug. 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Eenvoudig besteld en snel bezorgd
Prettig en vriendelijk geholpen
1 feb. 2024
Snelle levering, goed product.
site en verzending fantastisch
Mooi product, snelle levering
28 jan. 2024
niks bijzonders. gewoon goed.
4 feb. 2024
Ik heb geen verbeter punten
RW
3 feb. 2024
De aandacht voor de klant
Snelle en vlotte levering
Eenvoudig en goed advies
Prima info . Ga zo door
31 jan. 2024
Alles ging vlot en prima
5 feb. 2024
Alles is goed geregeld
EV
Emile v.
Vinkeveen
26 jan. 2024
zeer snelle bezorging
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
8 feb. 2024
Kwaliteit vh dekbed