auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
Dank voor je beoordeling! Veel plezier met je bestelling! Groetjes, het Auping klantenservice team
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, het Auping klantenservice team
10 mrt 2024
Antwoord van auping.com/nl
We willen je bedanken voor je beoordeling! We wensen je veel plezier toe met de bestelling! 😃 Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
10 mrt 2024
9 mrt 2024
Antwoord van auping.com/nl
We willen je bedanken voor je beoordeling! Veel plezier gewenst met je bestelling! 😃 Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
TT
Tjalda T.
Amsterdam
9 mrt 2024
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
Bezorging met DHL is onder jullie standaard.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Dit helpt ons ontzettend om onze service en processen te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Mn bestelling brengen!
Antwoord van auping.com/nl
Onze oprechte excuses dat de bestelling nog niet geleverd is. Wij zullen dit direct herstellen en je kunt binnen enkele dagen de bestelling verwachten! Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice

Trage levering

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Antwoord van auping.com/nl
Heel fijn bed! Alleen met de bezorging was het jammer dat de bezorgers mij niet even hielpen het oude bed te dragen naar de hoek van de straat. Was 10 meter verder. Nu heb ik zelf het bed moeten tillen van 2 personen. Kijk als ik nou een bed had besteld bij beter bed of een ander goed koop merk dan had ik dat verwacht. Maar omdat het Auping is en ik hoge verwachtingen heb van auping niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe bed. Jammer om te horen dat de service tijdens de levering niet naar wens was, we gaan dit terugkoppelen aan onze servicepartner. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Heel fijn bed

We zijn heel blij met het bed. Besteld in de webshop van Auping. Fijn was dat ik nog even ben gebeld voor een laatste controle, met als positief resultaat dat we nu twee spiraalbodems van 70cm hebben in plaats van één brede van 140cm. Die zou namelijk misschien te groot zijn voor ons trappenhuis. Ook fijn: het bed is voor ons gemonteerd.
Antwoord van auping.com/nl

Bedbodem paste niet goed, uitstekend opgelost

Na het bestellen van een verstelbare bedbodem, bleek deze niet stabiel te liggen op ons huidig Auping Essential bed van ±9 jaar oud. Na contact met de klantenservice, heeft Auping gratis een nieuwe middenbalk geleverd voor het bed. Hierdoor past alles er weer netjes in. Dit vind ik echt uitstekende service, mijn complimenten.
17 feb 2024
Product is TOP, 190 grams hoeslaken is altijd van fijne kwaliteit. Bezorging kan beter, als er wordt vermeld voor 15.00 besteld volgende dag geleverd, ga er maar vanuit dat dit niet zo is. Ook Auping is afhankelijk van de bezorger en die heeft vaak andere plannen
Antwoord van auping.com/nl
Molton kussensloop besteld. Eenvoudige site, makkelijk te bestellen. Kwaliteit top. Helaas was de slooo niet de goede maat. Daar kan Auping niets aan doen. Terugsturen was super eenvoudig. Aanschafprijs binnen afzienbare tijd teruggestort gekregen.
Auping klantenservice

Dekbed

Had herfst , lente dekbed gekocht maar had niet begrepen dat er ook zomer dekbed bij inbegrepen was. Enige beetje minder is dat met een satijnkatoen overtrek , ook van Auping , het dekbed snel naar beneden glijdt
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice