auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

158 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

28 jan. 2022
Je krijgt achteraf factuur van Auping. Die betaal je. En veel later komt een factuur Paypal. Dat is de rekening die je had moeten betalen. Dat is verwarrend. Is wel netje opgelost achteraf.
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
26 jul. 2022
De auping essential is prachtig, het matras is goed, alleen is het maestro medium matras wel erg warm, te warm. Maar ik zag dat het matras nu ook niet meer wordt verkocht.
26 jan. 2022
Goede kwaliteit en snelle bezorging. Aan 1 van de dekbedovertrekken ontbraken de lusjes. Na een telefoontje direct excuses, waarna de lusjes snel werden toegestuurd.
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
10 mrt. 2022
Duidelijke website en gemakkelijk bestellen. Aflevering ging vlekkeloos met duidelijke communicatie. De oude matrassen werden zonder problemen retour genomen.
14 mrt. 2022
Hartelijk dank voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier met de bestelling toe.
5 jan. 2022
Mooie bedbodem, maakt weinig geluid. Jammer dat de oude bedbodem niet retour werd genomen, had toch zeker goed gepast in Auping's duurzaam en recycle imago.
6 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij zullen jouw feedback intern meenemen, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Wij wensen jou veel plezier met de bedbodems toe.
28 jan. 2022
nadat er aanvankelijk iets was misgegaan heel goed geholpen door de klantenservice. De bestelde hoeslakens zijn verrukkelijk!
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij zijn blij te vernemen dat wij jou hierin konden helpen. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
28 dec. 2021
Snel geleverd, past precies. Lekker dacht. 1 nadeel het stiksel laat los aan 1 kant, na 1 keer op het bed te hebben gelegen.
5 jan. 2022
Wat vervelend om te horen! Wij komen dan ook graag in contact per mail hierover.
23 dec. 2021
Het gerecyclede dekbed bevalt prima! Mooi ook dat ik het oude dekbed kon inleveren en dat dat ook weer gerecycled wordt!
24 dec. 2021
Bedankt voor jouw mooie beoordeling en dat de service naar wens is. Wij wensen jou nog heel veel plezier met het dekbed toe.
9 jan. 2022
snel en efficient, monteurs brengen spiraalbodem naar slaapkamer en plaatsen in het bed, troep netjes mee terug.
12 jan. 2022
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel plezier met je bestelling.
3 jan. 2022
Wat zo belangrijk is dat je een goed onderbouwt advies krijgt en dat is door de dame die ons hielp goed gedaan.
5 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en wat super om te horen! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
20 dec. 2021
Vriedelijke behulpzame bezorgers instalateurs, bed staat prima na klein ongelukje en bloed op mijn matras
20 dec. 2021
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling.
17 jul. 2022
De bestelde topper ruim op tijd ontvangen. Ik kreeg regelmatig bericht wanneer de bezorging plaats vond.
21 jul. 2022
Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te vernemen dat de service en producten naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
18 mrt. 2022
De kwaliteit is nog steeds top. Snelle verzending. Zeer mooie kleuren en motieven. Ligt ook lekker.
18 mrt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij te vernemen dat het product en de service naar wens is. Wij wensen je dan ook veel plezier toe van de bestelling.
30 nov. 2021
Ik vond het opvallend dat er weinig keuze was in de hoofdkussens. Ook eigenlijk iets te duur.
2 dec. 2021
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij vernemen graag wat voor hoofdkussen jij graag in het assortiment had willen zien. Wij wensen jou veel plezier met het Dew hoofdkussen toe.
22 jan. 2022
From purchase to delivery and setup things went smoothly. Everyone was cheerful and kind.
24 jan. 2022
Thank you so much for your feedback! We wish you all the best with your order.
5 feb. 2022
Eindeloos in de wacht om afspraak te maken voor aflevering. Helaas nog steeds niet gelukt
7 feb. 2022
Wat vervelend om te horen! Wij hebben direct onze partner Montrieurs verzocht om een afspraak met jou in te plannen. Wij wensen jou alvast veel plezier straks met de bestelling toe.
7 mrt. 2022
Uitstekende service! Prachtig product. DHL die zorgt voor de levering niet top!
8 mrt. 2022
Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de service naar wens is en dat je blij bent met het product! Wij wensen jou er nog veel plezier mee.
27 dec. 2021
Snel gevonden en besteld. De pakket dienst was er eerder dan jullie track informatie
5 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en dat is fijn om te horen! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
10 feb. 2022
Kwaliteit ! Soort van Firmness ! Blijft jaren mooi! Online besteld , good service !
16 feb. 2022
Bedankt voor je beoordeling en dat is fijn om te horen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling!
28 nov. 2021
De service was uitstekend in de winkel, aan de telefoon en ook de bezorging. Top!
29 nov. 2021
Dat is fijn om te horen! Wij wensen jou er nog heel veel plezier mee!