auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 783Goed

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

217 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

I am very impressed with the quality of the sheets I bought. They feel really great on touch and seem quite durable. The delivery was also quite fast. I'm hoping the quality remains over the years. Otherwise, the price wouldn't be justifiable but that I have to see that with time.
Antwoord van auping.com/nl
Thank you so much! We wish you the best with the new Auping sheets.
Snelle levering, erg fijne producten en een goede service! Telefonisch krijg je geen bandje, maar meteen een medewerker. Ik had een product met een foutje in de kussensloop, en dit werd snel en prettig afgehandeld.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je nog veel plezier van je nieuwe Auping producten!
Uitstekend advies gekregen bij Aupingstore Zoetermeer. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en vervolgens een selectie van 2 matrassen geadviseerd. De keuze is gevallen op het eerst matras. Chapeau!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat de service naar wens is geweest. Wij wensen jou heel veel plezier met het matras toe.
Wij hebben Auping Cloud hoofdkussen gekocht. Ze voelen zacht aan maar bieden wel verrassend goede ondersteuning. Wij zijn er heel tevreden over. Goed product en vriendelijke klantenservice.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en wat leuk om te horen! Wij wensen jou veel plezier met het hoofdkussen toe.
Je krijgt achteraf factuur van Auping. Die betaal je. En veel later komt een factuur Paypal. Dat is de rekening die je had moeten betalen. Dat is verwarrend. Is wel netje opgelost achteraf.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
We zijn érg tevreden over de klantenservice van Auping. Wij zijn door Auping fantastisch geholpen bij aankoop, ruiling enz. Zowel via Webshop als vestiging in ons dorp: uitstekend!!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor het mooie compliment en wij zijn blij dat wij jou hiermee konden helpen. Wij wensen jou er nog veel plezier mee.
Erg fijne en overzichtelijke website. Wij hadden binnen no time ons bed samen gesteld. Ook werden we bij onduidelijkheid heel snel en vriendelijke geholpen voor de klantenservice.
Goede kwaliteit en snelle bezorging. Aan 1 van de dekbedovertrekken ontbraken de lusjes. Na een telefoontje direct excuses, waarna de lusjes snel werden toegestuurd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Heb dekbedovertrekken besteld. Er waren wat problemen met de retourzending van een van de overtrekken., maar die zijn helemaal opgelost, zowel door Auping als DHL
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat het opgelost is. We wensen je veel plezier met je nieuwe Auping dekbedovertrekken!
Duidelijke website en gemakkelijk bestellen. Aflevering ging vlekkeloos met duidelijke communicatie. De oude matrassen werden zonder problemen retour genomen.
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier met de bestelling toe.
Mooie bedbodem, maakt weinig geluid. Jammer dat de oude bedbodem niet retour werd genomen, had toch zeker goed gepast in Auping's duurzaam en recycle imago.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij zullen jouw feedback intern meenemen, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Wij wensen jou veel plezier met de bedbodems toe.
Goed telefonisch advies. Betaling werd door verlies internet verbroken maar de klantenservice heeft dit gelijk netjes opgelost. Nette en spoedige levering
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Wij wensen je veel plezier van je Auping producten!
Heerlijk zacht kussen, de 'Nest'. Een beetje van de vulling eruit gehaald want was voor mij iets te bol. Maar nu is het kussen perfect en slaapt heerlijk.
Antwoord van auping.com/nl
Dat is fijn om te horen! Wij wensen jou veel plezier met het nieuwe kussen.
Hoeslaken voor splittopper; mooi afgewerkt , zware, stevige katoen met een lichte rek in een mooie diepe zwartkleur. Keurig verpakt en snel bezorgd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen jou nog heel veel plezier met het hoeslaken toe.
dankzij een hele vriendelijke telefoniste bij Auping lukte het ons [87 jaar] via de computer de matrassen te bestellen. Zojuist gebracht en perfect
Antwoord van auping.com/nl
Wij zijn blij te vernemen dat wij jou hierbij konden helpen. Wij wensen jou veel plezier toe met de nieuwe matrassen.
Fijne webshop, met mooie zomer aanbiedingen. Product snel geleverd in mooie doos om oude dekbed te retourneren voor recycling: top!
Antwoord van auping.com/nl
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je feedback.
nadat er aanvankelijk iets was misgegaan heel goed geholpen door de klantenservice. De bestelde hoeslakens zijn verrukkelijk!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij zijn blij te vernemen dat wij jou hierin konden helpen. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Snel geleverd, past precies. Lekker dacht. 1 nadeel het stiksel laat los aan 1 kant, na 1 keer op het bed te hebben gelegen.
Antwoord van auping.com/nl
Wat vervelend om te horen! Wij komen dan ook graag in contact per mail hierover.
Het gerecyclede dekbed bevalt prima! Mooi ook dat ik het oude dekbed kon inleveren en dat dat ook weer gerecycled wordt!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw mooie beoordeling en dat de service naar wens is. Wij wensen jou nog heel veel plezier met het dekbed toe.
De telefoniste en bezorger die ik sprak mag extra in het zonnetje! Erg vriendelijk en opgewekt. Dat kleurt toch je dag!
Antwoord van auping.com/nl
Wat super om te horen! Wij wensen jou er nog heel veel plezier mee.