auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Alles goed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
TT

Niks mis mee

Alles
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
Dank voor je beoordeling! Veel plezier met je bestelling! Groetjes, het Auping klantenservice team
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, het Auping klantenservice team
Antwoord van auping.com/nl
We willen je bedanken voor je beoordeling! We wensen je veel plezier toe met de bestelling! 😃 Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
We willen je bedanken voor je beoordeling! Veel plezier gewenst met je bestelling! 😃 Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
TT
Tjalda T.