Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
3 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren.
Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel .
Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
Door de overgang naar een nieuwe website was mijn bestelling niet meer terug te vinden in mijn account. Ik had hierover een bericht gestuurd via social media. Hier kreeg ik pas na 10 dagen reactie op. Inmiddels was het me gelukt om tijdens de beperkte openingstijden van de klantenservice te bellen. De bestelling was bij hun gelukkig niet kwijt. Het werd op dat moment verzameld en zou die dag of de volgende dag verzonden worden zeiden ze. Dat duurde nog wel een aantal dagen langer. Dit keer dus veel langer dan anders moeten wachten en ook nog eens in onzekerheid of het wel goed ging. Dit zijn we anders gewend van Agradi. Hopelijk gaat het vanaf nu weer gewoon goed.
Ruime keuze aan producten, concurreren goed met prijzen maar de voor 21:00 besteld morgen in huis is vaker niet dan wel waar. Daarnaast een tijd terug bij de klantenservice zeer nare ervaring gehad. De medewerker die ik gesproken heb was zeer klant onvriendelijk en heb aangegeven har leiding te willen spreken dit is niet nagekomen. Door dit vervelende gebeuren zal ik geen dure producten meer kopen bij agradi, daar is het moeilijk mee als er klachten zijn. Voor de rest blijf ik wel alle simpele dingen bij agradi kopen.