Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.533 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.763 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

6 jan 2024

Helaas.

Er stond op de site aangegeven, voor 22:00 besteld volgende dag verzonden. Nu snap ik als ik tussen oud en nieuw bestel dat dit uiteraard langer duurt. We zijn nu een week verder en ik heb nog steeds mijn artikelen niet binnen. Geef dan eerlijk op de site aan dat het langer duurt dan normaal. Ik hoop erop dat ondanks dat ik langer heb moeten wachten dan normaal, dat mijn artikelen naar wens zullen zijn.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de levertijd langer was dan verwacht. Wat wij nu kunnen zien in de tracking si dat er vandaag tussen 16.00 3n 20.00 bezorgd gaat worden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
6 okt 2023

Gekochte buitenlamp wazige handleiding

Gekochte buitenlamp heeft zeer wazige, slechte handleiding. Bij montage wordt er vanuit gegaan dat de stroomkabel uit de muur komt voor een centrale aansluiting. Echter heb ik een zijaansluiting nodig, dus zelf daarvoor een gat geboord. Maar daardoor wel erg weing ruimte in de behuizing om de kabel kwijt te raken. Is uiteindelijk gelukt maar alles 'n cm groter zou de aansluiting zeer vergemakkelen
26 dec 2023
Er stond een hoger rendement genoemd op de website Dan er uiteindelijk op de geleverde lampen stond. No mailingcontact possible. Phone was answered but got revered to fill in the online contactform. After that never heard back from them Delivery was next day. Goods in prime condition. Regrettably with different specs than mentioned on website
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. De klantenservice heeft u uitgelegd over effectief lumen en niet-effectief lumen, dat dit voortaan op de verpakkingen moet komen te staan. Mocht u daar nog vragen over hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,
Ze willen niet aannemen dat een product niet werkt zonder dat je foto's stuurt van hoe je het geïnstalleerd hebt. Dat hoor je graag voordat je een retour aanmaakt. Ik ga echt niet een nieuwe schakelaar deinstalleren en de bij hen bestelde opnieuw installeren om aan te tonen dat ik een schakelaar kan aansluiten.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Om een garantie procedure te kunnen opstarten of een defect te kunnen beoordelen hebben wij beeldmateriaal nodig. Wij hopen op uw begrip hiervoor, Met vriendelijke groet,
Levering bestelling. Dit wordt naar een afhaalpunt gestuurd wat niet handig is. Het zou dan beter naar een ander afhaalpunt geleverd worden. Nu moet er toch rondgereden worden om dit te kunnen afhalen en veel tijd is er niet.
13 jan 2024
Bestelling is niet geleverd. Gebeld en als antwoord gekregen dat het uitgezocht ging worden en dat ik bericht ging krijgen. Sindsdien niets meer gehoord. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uk kunt de klantenservice bereiken op werkdagen tussen 10.00 en 17.00. U kunt ook via het contactformulier op de website contact met ons zoeken en uw vraag en of opmerkingen plaatsen. Wij komen er dan zsm bij u op terug. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
5 okt 2023
Led lamp die ik gekocht heb is kapot.Sensor werkt niet en de lamp blijft aan! KAn niet inloggen of contact opnemen. Lijkt geblokkeerd.
JG
Johny G.
Helmond
15 mei 2023

Retour voor rekening klant

Bij bestellingen die niet naar wens zijn betaal ik als klant de verzendkosten wanneer ik geld terug wil en product retour stuur. Retourkosten €5,95 worden wel terugbetaald. Geen 2e maal zal ik hier een bestelling plaatsen tenzij ik 100% zeker ben van de werking van het product. En enkel dan als dat product elders aanzienlijk duurder is. (Beoordeling aangepast na reactie Lightexpert)
15 jun 2023
Steekspots voor in de tuin zijn perfect Maaaar de lampjes die erin moeten GU10 daar is 30% kapot Moest foto’s sturen,is gedaan maar niet goed Moesten foto’s zijn dat je kan zien dat ze kapot zijn ……. Is moeilijk Dus doen moeilijk om een paar lampjes te vervangen, de kapotte zou ik retour sturen Daar koop ik dus beslist niets meer !!!!!!!!! John Potters
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste John, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze klantenservice. Wij hebben binnen ons bedrijf richtlijnen waar wij ons aan moeten houden. Er is u meerdere keren gevraagd duidelijk beeldmateriaal toe te sturen waarop de zien is dat de lampen kapot zijn. Als deze niet aangesloten zijn kunnen wij dit niet beoordelen. Zo kunnen wij u op deze manier helaas ook niet verder helpen. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Dozen waren allemaal kapot en de TL lampen kwamen door de verpakking naar buiten. De dozen die jullie voor de verzending gebruiken zijn zeer zwak en de transporteur kan hier ook niets aan doen als jullie de verpakking bij jullie bedrijf een sluitpost is die niets mag kosten. Ik zou dubbel golf dozen gebruiken en deze een paar bandjes omsnoeren.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wart vervelend dat de dozen beschadigd zijn geleverd. Mochten er problemen zijn hierdoor voor wat betreft de buizen, dan horen wij dat graag. U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
RV
R v.
Den Helder
23 mei 2023

Slechte informatie

Offerte gevraagd en na bestelling erachter komen dat ik nog onderdelen miste waardoor ik de lampen niet kon gebruiken. Dus weer extra onderdelen bestellen en dus extra kosten om de lampen te kunnen gebruiken. Daardoor kwamen de lampen op een nog hogere prijs uit. Juiste hier besteld voor de prijs maar had het achteraf niet beter kunnen doen.
24 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u meerdere malen gesproken waar u ook zelf aan gaf niet zeker te weten wat u nodig heeft. Vanuit uw informatie hebben wij advies gegeven. Echter heeft u bij meerdere bestellingen wat retour gestuurd omdat het niet het juiste product was. Wij doen altijd ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl

Retour werd na 2 weken bijna alsnog bezorgd

Heb m'n bestelling 4/12 aan de deur geweigerd. Deze retour werd bijna alsnog op 15/12 bij mij bezorgd. Fout lag bij Budbee.. Bezorging is na contact door Budbee geannuleerd &het pakket is nu sinds 15/12 retour naar lightexpert. Heb de track en trace met lightexpert gedeeld en wacht nu af wanneer ze de retour verwerken...
18 jun 2023
Van de 10 led buislampen waren 3 defect. 1 brande zeer zwak (volgens hun geen garantie) de andere 2 deden niets moest ik maar bewijzen dat ik ze goed had aangesloten. Zouden a++ lampen zijn maar kreeg direct een mail dat het F was. Telefonisch niet te bereiken. Verzenden duurde meer dan 4 dagen WAARDELOOS ALLEMAAL
20 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze service. Wij zullen dit intern oppakken en bespreken. Wij streven naar een hoge klantvriendelijkheid en naar tevreden klanten. Ons excuus voor het ongemak. met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
14 sep 2023
Veel te late levering, door hun voorkeurbezorger dpd. Telefoneren naar lightexpert is hopeloos. Begin te bellen om 10:05 tot 10:20, krijg steeds het bandje: ‘het kantoor is gesloten, wij zijn geopend van 10:00 tot 17:00.’ Zorg dat je om 09:55 bij de telefoon zit! Je bent een BEDRIJF, les1: begin op tijd!
4 nov 2023
I haven't received my order yet I place an order on 28th of October is more then 7 days now !! I really disappointed with ur service! I contacted the customer service 3 times to see where is my items they told me I have to wait 5 days more if I not receive the I can contact them again!
Antwoord van Lightexpert.nl
Dear Customer, Thanks for your review, and how annoying that your package has not yet been delivered. You can contact customer service for this via the contact form on the website. They can then help you further. We hope to have provided you with sufficient information,
25 okt 2023

slechte service

de service als er iets mist aan het product en ze zeggen dan moet je zelf de leverancier maar bellen, nog nooit gehoord dit erg jammer. we hadden een order van 1200 euro en miste een paar zakjes met schroeven deden ze geen moeite voor om daar achteraan te gaan.
27 mei 2023
Ik woon in Spanje en bestelde bij jullie omdat ik deze week in Nederland was. Jullie melde 1 tot 3 werkdagen. Dat zou afgelopen woensdag zijn. Vandaag is het zaterdag en zijn weer naar Spanje vertrokken. Niets ontvangen. Hoeft ook niet meer en gaarne geld terug
31 mei 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat de levering langer heeft geduurd dan normaal. Zoals ik kan zien op de track en trace code is uw pakket op zaterdag geleverd. Als uw familie dit retour kan sturen zullen wij daarna het bedrag aan u crediteren. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
2 nov 2023
Lampen gekocht op donderdagmiddag, Zelfde dag verzonden dus denk je vrijdag of uiterlijk zaterdag in huis, maar nee maandagavond pas 🙈 Dus vrijdagmiddag bellen, niemand meer te bereiken en na 4 minuten wachten automatisch de verbinding verbroken, das slecht.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Op onze website staat voor 22uur besteld dezelfde dag verstuurd. Wij hebben helaas geen invloed op onze vervoerders waardoor wij ook niet de garantie geven om het de volgende dag in huis te hebben. Ik snap dat dit erg vervelend is voor u. Ons excuus hiervoor. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
7 sep 2023

slechte klantenservice

Na levering van defecte TL buizen werd doodleuk aangegeven dat deze verkeerd zijn aangesloten en daardoor geen vergoeding / retour regeling plaats vindt. Ik kreeg helaas erg laat een antwoord, uiteindelijk heb ik toch nog nieuwe buizen ontvangen.
Leveren materiaal dat niet past en retour is voor eigen kosten, bestel een afdekplaat met dimknop, deze past namelijk op geen enkele inbouwdoos, stel je een vraag aan de klantendienst, die weten van niks, sorry maar 1 woord voor, amateurs!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de klantenservice u niet verder heeft kunnen helpen, daar hetgeen u vraagt niet in ons assortiment zit. Met vriendelijke groet,