Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.631 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

19 nov 2023
Ik heb twee kampen gekocht, levering prima!! Maar helaas een werkt er maar de ander flikkert een beetje maar doet het niet!!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice helpt u graag verder om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet,
Al 6 dagen aan het wachten op een nieuwe leverdatum. Uur voor levering werd de bezorging geannuleerd, daarna radiostilte...
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels is geleverd door Budbee en gaan er van uit dat alles naar wens is. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u, dit kan via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet,
4 okt 2023
De bestelde spullen was beloofd binnen 2 dagen bezorgd zijn. Na 2 weken heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
5 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Uw bestelling is detour gekomen naar ons. Wij zullen deze vandaag naar u versturen. U ontvangt hiervan een nieuwe track en trace code. Ons excuus voor het ongemak. met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
30 jul 2023
Nederlandse vertaling voor aansluiting van de driver van de panel ontbrak daar door niet duidelijk om het aan te sluiten.
1 aug 2023

Wacht al week op next day delivery

Heb week geleden bestelling geplaatst, stond next day delivery bij. Heb nogsteeds niets. Staat dat er geen voorraad is.
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Uw producten stonden in back order wat inhoudt dat wij wachten op voorraad. Ik zie dat uw bestelling vandaag verstuurd zal worden. Zodra uw pakket is ingepakt ontvangt u een trackingcode en kunt u uw pakket volgen. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Ik ben allergisch voor ongevraagde emailberichten zoals deze. Lightexpert verwijder ik dan ook van mijn shortlist.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. U kunt via het contactformulier op onze website een melding maken. Dan kunnen wij u verwijderen van onze lijst. Met vriendelijke groet,
24 dec 2023
Levering is waardeloos wacht al een week wordt steeds gezegd vandaag geleverd en dan wordt het weer een dag later
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u uw order nog niet heeft ontvangen. Via de tracking van de vervoerder zien wij dat er vandaag bij u geleverd gaat worden. Mocht dit niet uitkomen dan kunt u dat zelf via de tracking aangeven. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet
14 sep 2023
pakje werd door dpd nooit thuis afgeleverd maar naar een dpd punt gebracht waar het uiteindelijk ook niet was ...
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat het pakket nooit bij is aangekomen. Ik zie in de tracking inderdaad dat het retour komt naar ons. Wij zullen uw pakket nogmaals versturen. U ontvangt hiervan een nieuwe track en trace code. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
26 aug 2023

de bestelling is correct geleverd.

de bestelling is correct geleverd, de kwaliteit van de producten zijn laag net zoals de prijs voor de producten.
18 nov 2023
Levertijd is niet conform de bestelling. 1 a 2 werkdagen wordt uiteindelijk 5 werkdagen. Verpakking is prima.
13 sep 2023

Terugstorting geld

Ik zit nog steeds te wachten op mijn geld, omdat het door U aan mij geleverde goederen niet naar wens was.
15 sep 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Ik zie dat uw producten teruggestuurd heeft. Na ontvangst heeft onze retourenafdeling 2 weken de tijd om uw retour te verwerken en het geld te crediteren. Dit is dan ook binnen het termijn gebeurt. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, lightexpert.nl
1 okt 2023
Meer duidelijkheid over ophangen aan muur Niet helemaal duidelijk hoe/ of je hem kan ophangen aan de muur
29 mei 2023

support is shockingly bad

they never got back to me after an email was sent, i needed assistance and never got it. The are very bad
31 mei 2023
Dear customer, Thank you for your review. As I can see, you did not send an email to us. Can you please still mail to klantenservice@lightexpert.nl From there we will offer you a suitable solution and help you further. Our apologies for the inconvenience. Kind regards, Lightexpert.nl
28 jun 2023
Pakket nooit ontvangen Pakketjes dienst ergens anders geleverd en wij krijgen geen correcte oplossing.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze services. Echter is het zo als een pakket kwijt raakt bij een bezorgdienst wij een onderzoek moeten starten. Dit onderzoek moeten wij eerst afwachten en kunnen u dan verder helpen. Wij snappen dat dit erg vervelend is voor onze klanten maar dit zijn helaas de regels die wij moeten handhaven. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
3 dec 2023
Mijn bestelling is geannuleerd, ik krijg een nieuwe bezorgdatum van budbee, maar die komt maar niet...
2 nov 2023

Uitblijven levering

Geen idee waar het misgelopen is maar pakje tot op heden niet ontvangen maar wel betaald op voorhand …
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat uw pakket op 27 oktober om 18.51 uur geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn kunt u dan contact met ons opnemen. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Leveren niet wat je bestelde, toont veel groter in advertentie, ik zal er nooit nog iets kopen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat de lamp in uw ogen tegenvalt. Op de site zijn de afmetingen van de lamp te lezen en daarom verbaast het ons dat u dacht dat de lamp groter zou zijn. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
6 aug 2023
Nog niets ontvangen en geen reactie vragen via op website. Denk dat het oplichters zijn
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Tim, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niks heeft vernomen op uw melding. Helaas is deze niet doorgekomen bij ons waardoor er geen terugkoppeling is gewest. Graag vragen wij u nogmaals contact op te nemen met ons, wellicht telefonisch zodat wij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
3 weken totale levertijd .. lijkt meer op dropshipping dan een serieuze webwinkel
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is van 9 dagen geleden en is gisteren bezorgd. Door drukte van de Black Friday bestellingen is het zowel bij ons als bij onze vervoerders drukker dan normaal, wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,
22 okt 2023
1 week na betaling en 2 mails nog niets ontvangen. Zelfs geen antwoord op de mail
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wij hebben geen mail van u ontvangen, zou u dit kunnen mailen naar: klantenservice@lightexpert.nl Onze klantenservice helpt u graag verder hiermee, met vriendelijke groet,