lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

7 nov. 2022
Je heb veel keuze in producten! Wat minder fijn;Als je per ongeluk de site wegdrukt is je gevulde winkelwagen meteen geleegd.
8 nov. 2022
Bedankt voor je feedback! Voor de volgende keer adviseer ik in te loggen met je account. Als het goed is blijft je winkelmandje dan wel bewaard.
Altijd een vriendelijk gezicht bij de balie. Als er al iets mis gaat wordt er direct meegedacht om een oplossing te vinden!
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review!
17 nov. 2022
snelle en correcte levering, diverse Sinterklaas cadeautjes besteld en direct compleet, dus geen nazendingen, zo hoort het !
Er zijn veel soorten kleine cadeautjes. Wel jammer dat er een aantal nog niet op voorraad waren. Levering is snel en goed.
12 nov. 2022
Fijne webshop, snelle levering, duidelijk of er genoeg voorraad is en ook retourzendingen worden netjes en snel verwerkt.
10 nov. 2022
Topservice en -kwaliteit! Ik maakte cadeautjes voor de kinderopvang: 2 badzoutsterretjes en een boekje (Uitdeelboekjes).
De rits van het bestelde rugzakje was binnen een week al kapot,zonder vraag gelijk een nieuwe gestuurd. Perfecte service
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat het defect snel opgelost is.
7 nov. 2022
Had per ongeluk vals artikel besteld, ben toen telefonisch zeer goed geholpen. Ook de bestellingen waren prima op tijd.
8 nov. 2022
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je telefonisch goed geholpen bent.
1 nov. 2022
We hebben een skippybal besteld die precies geleverd werd op de dag zoals afgesproken. Onze kleinzoon vindt hem geweldig.
Dergelijke snelle, leuk verpakt speeltje had ik niet verwacht voor mijn kleindochter. Verrassingselement zeker aanwezig.
14 nov. 2022
Artikel was niet in orde. Binnen een dag antwoord van de klantenservice en direct een nieuw artikel opgestuurd gekregen.
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het artikel snel is nageleverd.
4 nov. 2022
Snelle levering, goed aanbod, gave doos waar je een robot van kunt knutselen met je kind! Ga hier zeker vaker bestellen.
3 nov. 2022
Goede levering. Alles keurig verzonden. Het zoeken naar producten is soms lastig op de site. Je moet het exact aangeven.
Ik bestel al jaren bij Lobbes.nl. Nog nooit problemen gehad, altijd netjes en op tijd ontvangen. Daarom zeer tevreden!
Er was een klein probleem, maar dat werd heel snel en heel goed opgelost, met dank aan de servicewinkel in Amstelveen.
17 nov. 2022
Een ander/beter gamma (educatiever, duurzamer) in mijn visie dan de grotere spelers. netjes verpakt en snel bezorgd.
3 nov. 2022
Super mooie sterke steppen, waar onze kleindochters heel veel plezier aan beleven. Snelle levering. Degelijk verpakt.
Lage prijzen, heel groot aanbod, ook heel veel kwalitatieve uitdeelkadootjes. Verzending altijd snel, goed verpakt.
Ruime keus, snel geleverd en het was nog betaalbaar ook en een ouderwetse kwaliteit de kinderen waren onder indruk.
7 nov. 2022
de eerste levering was niet helemaal compleet, maar ze hebben het super snel opgelost door het gelijk na te sturen.
8 nov. 2022
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de ontbrekende artikelen snel zijn nageleverd.