lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

11 nov. 2022
Al waren niet alle producten wat we verwacht hadden, Lobbes was zeer coulant deze terug te nemen en het geld te restitueren. Chapeau hiervoor!
15 nov. 2022
Wat een snelle en vlotte afhandeling van onze bestelling. Ik moest nog wat wijzigen en dit werd direct geregeld. Zeer vlot en accuraat! Dank!
Het was snel geleverd en de omdoos met de robot is altijd een succes. Dit was het eerste schoencadeau voor mijn dochter: dus helemaal TOP!
Snelle levering. Overzichtelijke catalogus en niet duur. Grotere voorraden van alles zou fijn zijn voor de cadeautjes voor verenigingen.
Wij hebben een kinderopvang organisatie en kopen al jaren bij Lobbes. De website is overzichtelijk en de levering is snel en compleet.
Antwoord van lobbes.nl
Super tof dat jullie al zoveel jaren het speelgoed bij ons bestellen. Bedankt voor de leuke review!
Zeker volgende jaar weer cadeaus voor kinderen kopen. Goede prijzen en mooie speelgoed. Snel geleverd en grappig verpakt. Helemaal leuk
17 nov. 2022
Snelle en goede levering van de bestelde artikelen. Leuke verpakking waar kinderen ook iets creatiefs mee kunnen doen. Goede kwaliteit.
14 nov. 2022
Zeer Vlotte verwerking en service Van bestelling tot levering liep alles zeer vlot. Alles wat we besteld hadden zat ook in het pakket.
Snel geleverd en duidelijke communicatie. Jammer dat de kleine voorwerpen in een enorme doos zaten. Dat is niet erg milieuvriendelijk.
Ruime keus, snel geleverd en goede service. Het speelgoed komt ook ng eens in een mooie doos om mee te knutselen. Wat wil je nog meer?
Goede en snelle service. Het artikel was niet gelijk op voorraad maar werd zoals afgesproken wel geleverd binnen de gestelde termijn
Perfect verzorgde levering van onze bestelling. Ook betreffende het tijdstip van levering werd volledig aan de verwachting voldaan.
Das Produkt wurde pünktlich verschickt. Mit der Funktion des Futterautomaten sind wir sehr zufrieden, wir haben 2 Stück bestellt.
Veel aanbod, fijne prijzen en stipte levering. Ook goed om te zien dat er niet onnodig veel verpakkingsmateriaal wordt gebruikt.
Fijne snelle levering. Ik miste een artikel en na een telefoontje met klantenservice werd dit artikel een dag later nageleverd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je e-mail. Fijn dat het ontbrekende artikel snel is nageleverd.
11 nov. 2022
De levering zoals beloofd. Leuk speelgoed voor degelijke prijzen. Ik had er al eerder besteld en ben zoals vorige keer tevreden!
Netjes ingepakt en betaalbaar Bij een product waar wat dingetjes miste had ik binnen 24 uur een vervangend product in handen.
Zo nu en dan bestel ik bij Lobbes. Ik vind het een fijne webwinkel. Het is snel binnen en de bestelling is ook altijd compleet!
Amazing selection, they have everything a child could want, good prices and always delivered on time. Impressive and reliable!
Vriendelijke mevrouw aan de telefoon, snelle levering als post.nl had meegewerkt. Over post.nl ben ik veel minder tevreden