lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

In mijn pakket was één van de bussen shampoo open gegaan. Er op letten dat dat niet meer kan gebeuren. Volgens mij was de inhoud van het pakket niet te goei vast gezet.
16 nov. 2022
Super fijne en duidelijke webshop. Speelgoed is altijd goed verpakt. Zeer tevreden. Wij bestellen al een aantal jaar speelgoed voor onze kleinkinderen bij deze webshop.
Bij mijn bestelling ontbrak een item. Op mijn mail werd heel snel positief gereageerd en enkele dagen was het ontbrekend spel in mijn bezit. Dat was heel professioneel.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Fijn dat het ontbrekende artikel snel is nageleverd.
Ze hebben vanalles voor groot en klein jongetje en wat ouder Van knutselen, creatief ,binnen of buiten spelen En dit alles is goed betaalbaar voor de kleine beurs
7 nov. 2022
Snelle levering , goede terugzendregeling. Helaas was het product niet ok. Slordig samengesteld in de fabriek waardoor het niet werkte. (Houten doolhof spelletje)
8 nov. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend dat het artikel niet helemaal in orde is. Zoals ik zie zijn de retourinstructies al verstuurd.
Mooie cadeautjes voor een goede prijs Ik slaag eigenlijk altijd voor cadeautjes in de webshop. En ik blijf de verpakking waarin ze worden gestuurd zo leuk vinden!
Heel leuk en uitgebreid assortiment, goede prijzen. Enige dat ik jammer vind, is dat je bij veel (kleinere) producten niet kunt aangeven welke kleur je zou willen.
7 nov. 2022
Ik ben fan van lobbes tussentijds koop ik daar ook maar zeker Sint en kerst kan je er goed slagen voor ook niet al te duur en dat is zeer prettig in deze tijd.
Een top service. Ik had de leverdatum niet goed gezien. Het zou over een week pas binnen komen. Mailtje gestuurd of het eerder kon en de volgende dag in huis.
Volledig en precies op tijd. Ik had een vrij grote bestelling gedaan maar alles was er precies op de aangegeven dag. Heel fijn dat je daar op kan vertrouwen.
van Ien G.
Kleine cadeautjes voor in de schoen, gummetjes in de vorm van lego blokjes, kameleon’s die verkleuren. Jongens zijn er blij mee! Correcte en snelle levering.
7 nov. 2022
Super mooie aanbieding, prachtig assortiment, ziet er prachtig uit wat ik gekocht heb, snelle levering, mooie doos erbij voor hergebruik voor een knutselaar
9 nov. 2022
Super tof dat de bestelling goed in de smaak valt, dat horen we graag. Bedankt voor je leuke review!
Jammer dat ik per ongeluk verkeerde betaalmethode had aan gevinkt.Dit kon ik niet wijzigen dat mag van mij beter. Verder mooie producten geleverd gekregen.
7 nov. 2022
Het bestelde product werd snel geleverd en was erg leuk in gebruik Verf om glas te beschilderen voor kinderen En was makkelijk en snel op te halen in ede
8 nov. 2022
Bedankt voor je review! Veel knutselplezier voor de kinderen.
Tip, bij betaling binnen 30 dagen vermelden een kanttekening zetten dat dit afhangt van het bedrag. Verder alles prima in orde en snelle levering 👍🏼
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor de tip. Onder bepaalde omstandigheden kan het zijn dat we alsnog vragen om vooruitbetaling. In deze situatie sturen wij een e-mail met de benodigde informatie en betaalgegevens.
14 nov. 2022
De berichtgeving is prima. Soms worden pakketjes in meerdere bezorgd omdat ze uit diverse filialen komen. Dat zal wel niet te voorkomen zijn.
17 nov. 2022
winkel met niet veel onnodige reclame maar wel met veel mooie artikelen. Duidelijke berichtgeving voor wat betreft de bezorging. Gewoon heel fijn!
14 nov. 2022
Leuk assortiment, goede prijs en bezorging. We hebben de verlanglijstjes van de kinderen ook met lobbes producten ingevuld als tip voor familie ;)
7 nov. 2022
De keuze op de site, de prijzen, de website is gebruiksvriendelijk, verzendkosten zijn normaal, de levering is snel en goed,… Ik kom sowieso terug
14 nov. 2022
Schneller Versand und super Preise. Leider waren zwei Artikel kaputt und ich konnte sie nicht zurück senden, da ich dir Sprache nicht verstehe.