lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.459 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Snel in huis ! Leuke verpakking. Volgende week weet ik hoe leuk mijn kleindochter het vindt .
Alles super,schneller Versand, super verpackt und sehr gute Ware, ich werde wieder bestellen
Snelle bezorging, leuke verpakking, goede kwaliteit en goedkoop vergeleken met andere sites.
Heel goed geholpen door klantenservice met vragen en order daarna snel verwerkt en geleverd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! FIjn om te horen dat je goed geholpen bent.
Leuke verpakking van zending. Daar wist broertje van de jarige wel een robot van te maken.
Had een bestelling geplaatst en het was met een paar dagen al binnen, wat super fijn was.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wij hopen dat het een geslaagd kinderfeestje was voor de jarige.
Bij kleine inhoud, kleinere en “goedkoper” verpakkingsmateriaal. Zeker bij zelf ophalen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn op dit moment bezig om voor afhalers ons verpakkingsmateriaal te optimaliseren.
Het product is precies wat het moet zijn. Een leuk item om creatief bezig te kunnen zijn.
van Ana S.
Snelle en nette levering, en ook super dat er nog een nazending van een missend product!
Goede, vlotte service. Producten ook van Goede kwaliteit, zelfs die met een kleine prijs
Super fijne site vlotte levering altijd netjes en verzorgd en ruime keuze in produkten
Snelle service. Vriendelijk personeel. En de doos waarin her verpakt zit is te gek!
van Kim V.
Snelle, nette bezorging, gewoon producten die echt eruit zien als op de afbeelding
De Disney knikkerzakken waren precies zoals beschreven en keurig op tijd geleverd.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle service en niet TE grote hoeveelheden.
Leuke website, groot aanbod, vriendelijke klantenservice en snelle verzending!
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Alleen hoge verzendkosten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd.
De prijs is vaak beter voor wat je wil bestellen dan bij andere leveranciers.
Heel vlug geleverd,goed verpakt en de inhoud voldoet aan de verwachtingen.
De pakjes zijn zoals gezegd op tijd gebracht, netjes verpakt en verzorgd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent!