stateofart.com

1.867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.635 beoordelingen in totaal

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

30 mei 2024
Snelle verzending en artikelen zijn van hoge kwaliteit. Mijn man draagt al zeker 5 jaar n State of Art rugbyshirt, het wort wekelijks gewassen; nog steeds in prima staat
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van de artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
MV
Marion v.
Tilburg
25 mei 2024

Gratis omruiling.

We hadden 2 shirts besteld, maar deze bleken te groot te zijn. Deze konden we zonder verdere verzendkosten voor een kleinere maat omruilen. Dat is nog eens service.
28 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze omruil/retour procedure. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Herenvest

Heel fijn dat ze mij bericht stuurden dat het artikel weer beschikbaar was. Snelle levering . Ik ben zeer tevreden .
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u gebruik heeft gemaakt van de voorraad notificatie melding, en dat het artikel weer op voorraad is gekomen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Mooie rustige online shop, ook te vinden in de stad. Kwalitatieve goede kleding voor een verfijnde smaak.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u het gebruikersgemak van onze website als prettig ervaart. Fijn dat de kwaliteit van de kleding aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
16 mei 2024
Snel, correct en duidelijk ! Mooie produkten, zowel materiaal alsook de kleuren ! Dus …. Tevreden 👍🏻
21 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en u tevreden bent over de artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
24 mei 2024
De snelle levering , en als je 5 keer X besteld is die dat ook , en geen Chinese rommel !
Levering ging makkelijk en snel. Product is hoogwaardig en van goede kwaliteit.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw email. Fijn om te horen dat de levering naar wens is verlopen, en het artikel aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
30 mei 2024
Zeer goede kwaliteit, keurige verzending. Blijft mooi ook na veelvuldig wassen.
30 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en de verzending. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
25 mei 2024
Mooie kleding voor mannen, ook in grote maten. Goede kwaliteit, hoewel prijzig.
AV
A.G. V.
Spijkenisse
Goede kwaliteit en nu een mooie aanbieding voor 2 polo's.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
22 mei 2024
Mooie overhemden zien er goed uit,en dragen heel fijn
19 mei 2024
Snelle levering. Broeken van zeer goede kwaliteit.
20 mei 2024
Netjes verpakt en op tijd geleverd. Gaat zo door
21 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u uw bestelling snel hebt mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
21 mei 2024
Snel geleverd, goede producten, prima website.
21 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u het gebruikersgemak van onze website als prettig ervaart en dat uw bestelling snel geleverd is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
18 mei 2024
Keurig verzonden. Shorts volgens verwachting
Prachtige kleding van geweldige kwaliteit.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
30 mei 2024
bestellen is eenvoudig en snelle levering
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u het bestelgemak op onze website als prettig ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
17 mei 2024
Prima product en mooi op tijd geleverd.
21 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de levertijd en het product. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
het is prima zo geen op of aanmerkingen.
Snel en correct, niets op aan te merken.