yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl
Beoordelingen:

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden375 beoordelingen in totaal  

3,89
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

Meest relevante negatieve beoordeling

30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor yarinde.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 5-sterren review! Indien u opbouwende feedback heeft, horen wij dit uiteraard graag. Namens team Yarinde wensen wij u ontzettend veel tuinplezier!
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
15 aug 2023
Hello, Thank you for your 5-star rating! We wish you the very best and hope you find joy in your garden. Until we meet again! Kind regards, Team Yarinde.
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.
Beoordeling melden
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te hoge prijs voor de geleverde kwaliteit vd sering op stam. Overige Planten erg droog. Armetierig ‘gebroken hartje’ die ondanks 2w intensieve verzorging de geest gaf. Pot sering tijdens transport kapot gegaan. Bij ophalen een ander besteld. Gelukkig is de uiteindelijk geleverde sering wel aangeslagen. Service en vriendelijkheid ok, maar kwaliteir geleverde producten kan beter..
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback! Het gebroken hartje zal na de bloeiperiode afsterven van boven en zo haar energie in het wortelstelsel stopt, om zo het volgende voorjaar weer op te komen. Wat betreft de overige producten is dit uiteraard niet de bedoeling geweest. Weersomstandigheden kunnen hier echter invloed op hebben. Blij om te lezen dat de tweede levering in orde is geweest, zodat u nog jaren mag genieten van uw boompje op stam. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
2 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen communicatie

Een deel van de bestelling is zonder enige communicatie niet geleverd. Ook op mijn vragen daarover is niet gereageerd. De items staan nog wel op voorraad op de website. Ons beplantingsplan valt hierdoor nogal in het water.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Mede dankzij eerlijke en oprechte feedback, kunnen wij groeien als bedrijf. Ontzettend vervelend te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad met Yarinde. Dit is zeker niet waar wij op gebied van producten en service naar streven. Wij zullen contact met u opnemen via de email en u persoonlijk een aantal oplossingen bieden, om wellicht van een twee sterren, een 5-sterren review te kunnen maken. Groene groet, Team Yarinde.
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is er nog niet. Hen wel bericht gehad maar bleek dat ik moest afhalen terwijl het bezorgd moet worden. Dit heb ik ook geschreven. Niets meer gehoord. Heel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Wij zijn een webshop waarbij mensen zelf kunnen kiezen voor afhalen of laten bezorgen. Dit is een keuze waar wij geen invloed op hebben. De klant in kwestie heeft zelf afhalen aangeklikt en dus geen bezorgkosten betaald. Als klanten bij Yarinde bezorging "eisen" dient hier uiteraard voor betaald te moeten worden in een wereld waarbij transportkosten torenhoog zijn. Daarnaast is een 1-ster review achtergelaten, omdat de bestelling niet is bezorgd. voor een bestelling van net boven de €50,-, snappen wij dat de bezorgkosten hoog liggen gezien bezorgkosten hier €29,95 voor zullen zijn. Fouten worden er zeker vanuit onze kant gemaakt en wij zullen te allen tijde de juiste service bieden om dit op te lossen, maar om een bedrijf op deze manier neer te halen maakt ons erg verdrietig. Wij hebben een betaalverzoek verstuurd voor transportkosten en hebben zelfs nog planten toegestuurd. Hierna niets meer gehoord. Bovenstaande is een voorbeeld dat niet elke review even terecht is en hopen dat de lezers hier doorheen kunnen kijken. Wij staan voor transparantie en eerlijkheid, maar hopen dat dit ook wederzijds is. Ondanks bovenstaande, wensen wij u ontzettend veel tuinplezier en hopen dat u hier nog jaren van kan genieten. Team Yarinde.
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering was snel, niet compleet.

Levering was snel. Maar niet compleet. En geen reactie op m’n mail. Heb nu voor iets betaald wat niet is geleverd. Boom valt ook al uit, dus kwaliteit valt ook tegen.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! In drukke tijden kan het soms wat langer duren voordat de mail beantwoord wordt, wanneer er haast achter zit kunt u ons altijd telefonisch bereiken om het probleem sneller op te lossen. Groene groet, Team Yarinde Groene groet, Team Yarinde
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Late levering

Zondagmiddag besteld, méér dan een week later in huis.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
12 jan 2024
Hallo. Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat u lang op de bestelling heeft gewacht. Soms kan het voorkomen door meerdere factoren dat een bestelling vertraging oploopt. Wij proberen dit dan altijd zo goed duidelijk mogelijk communiceren zodat er geen onzekerheid ontstaat, als dit niet het geval was dan spijt ons dat zeer. Hopelijk kunt u inmiddels genieten van de bestelling, ondanks dat deze te laat geleverd was.