yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

3 nov 2023
Zeker . Bestelling
12 jan 2024
Bedankt voor uw feedback!
21 sep 2023
Vlotte communicatie
13 aug 2023
Goede communicatie!
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Leuk dat u specifiek de communicatie heeft benoemd in uw review. Dit is iets waar wij als bedrijf de afgelopen maanden veel van hebben geleerd m.b.t. het drukke voorjaar, waar dit wel eens anders is gebleken. Dat is dan ook fijn om te lezen dat het positief uitpakt. Veel tuinplezier! Groene groet, Team Yarinde.
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde
18 dec 2023
Boom naadeld
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wanneer u niet geheel tevreden bent kunt u altijd eerst contact met ons op nemen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Dan hebben wij de kans om onze service te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
18 okt 2023
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Groene groet, Team Yarinde
20 nov 2023
27 okt 2023
12 feb 2024
Bedankt voor uw 5-sterren review!
21 okt 2023
Hallo, Bedankt voor uw review! Groene groet, Team Yarinde
14 okt 2023
20 sep 2023
6 aug 2023
27 jul 2023
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 5-sterren review! Indien u opbouwende feedback heeft, horen wij dit uiteraard graag. Namens team Yarinde wensen wij u ontzettend veel tuinplezier!
15 aug 2023
Hello, Thank you for your 5-star rating! We wish you the very best and hope you find joy in your garden. Until we meet again! Kind regards, Team Yarinde.
6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.
25 jul 2023
Veel te hoge prijs voor de geleverde kwaliteit vd sering op stam. Overige Planten erg droog. Armetierig ‘gebroken hartje’ die ondanks 2w intensieve verzorging de geest gaf. Pot sering tijdens transport kapot gegaan. Bij ophalen een ander besteld. Gelukkig is de uiteindelijk geleverde sering wel aangeslagen. Service en vriendelijkheid ok, maar kwaliteir geleverde producten kan beter..
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback! Het gebroken hartje zal na de bloeiperiode afsterven van boven en zo haar energie in het wortelstelsel stopt, om zo het volgende voorjaar weer op te komen. Wat betreft de overige producten is dit uiteraard niet de bedoeling geweest. Weersomstandigheden kunnen hier echter invloed op hebben. Blij om te lezen dat de tweede levering in orde is geweest, zodat u nog jaren mag genieten van uw boompje op stam. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
20 jun 2023

Leverbaar maar toch niet leverbaar?

Lang wachten, dan: alles wat leverbaar was blijkt niet leverbaar. Yarinde zelf heeft de bestelling geannuleerd!? Appart. Hoe kan ik hier nu nog bestellen? Sorry maar beter kan ik het niet maken.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en het delen van uw ervaring met Yarinde. Wij vinden het erg jammer dat u deze vervelende ervaring heeft meegemaakt en willen hier van leren, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Gezien de tijd van het jaar, oprakende voorraad bij kwekers en oplopende temperaturen hebben wij niet kunnen leveren wat u heeft besteld en dit betreuren wij ten zeerste. Wij hopen deze vervelende ervaring in de toekomst recht te kunnen zetten en ook u een tevreden klant te kunnen maken. Nogmaals dank voor uw eerlijke mening! Groene groet, Team Yarinde.
PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
6 feb 2024
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde