yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

143 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden375 beoordelingen in totaal

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

14 okt 2023
Alles ziet er prachtig uit
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Ontzettend bedankt voor de 5-sterren review!
Een prachtige boom!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat leuk dat u blij bent met de prachtige boom. Groene groet, Team Yarinde
Zeker . Bestelling
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw feedback!
21 sep 2023
Vlotte communicatie
13 aug 2023
Goede communicatie!
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Leuk dat u specifiek de communicatie heeft benoemd in uw review. Dit is iets waar wij als bedrijf de afgelopen maanden veel van hebben geleerd m.b.t. het drukke voorjaar, waar dit wel eens anders is gebleken. Dat is dan ook fijn om te lezen dat het positief uitpakt. Veel tuinplezier! Groene groet, Team Yarinde.
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde
Alles perfect
Boom naadeld
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wanneer u niet geheel tevreden bent kunt u altijd eerst contact met ons op nemen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Dan hebben wij de kans om onze service te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
18 okt 2023
Assen
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Groene groet, Team Yarinde
27 okt 2023
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review!
21 okt 2023
Hallo, Bedankt voor uw review! Groene groet, Team Yarinde
14 okt 2023
20 sep 2023
6 aug 2023
27 jul 2023
6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.
PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
2 sep 2023

Geen communicatie

Een deel van de bestelling is zonder enige communicatie niet geleverd. Ook op mijn vragen daarover is niet gereageerd. De items staan nog wel op voorraad op de website. Ons beplantingsplan valt hierdoor nogal in het water.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Mede dankzij eerlijke en oprechte feedback, kunnen wij groeien als bedrijf. Ontzettend vervelend te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad met Yarinde. Dit is zeker niet waar wij op gebied van producten en service naar streven. Wij zullen contact met u opnemen via de email en u persoonlijk een aantal oplossingen bieden, om wellicht van een twee sterren, een 5-sterren review te kunnen maken. Groene groet, Team Yarinde.