yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden303 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Alle planten keurig netjes in dozen verpakt en goed aangekomen. Snelle levering. De opbindsets bij de klimplanten ontbraken dus maar zelf oogjes in de schutting gedraaid en touwtjes eraan gemaakt. Alle planten zijn goed aangeslagen inmiddels. Goede kwaliteit.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

24 nov 2023

Hele goede ervaring

Heb niet zoveel ervaring met planten, maar goed goed geholpen!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent! Wij proberen iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen.
1 jul 2023
Plantjes netjes ingepakt zoals belooft en op tijd geleverd
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5-sterren review! Fijn dat alles is verlopen zoals het hoort. Wij hopen u zeker nog eens terug te zien in de toekomst! Groene groet, Team Yarinde.
26 okt 2023
Goede service, heldere communicatie, mooie producten!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Heel leuk om te lezen dat u goede service en communicatie heeft ervaren! Bedankt voor de 5-sterren review!
MH
m h.
Assen
13 sep 2023
Fijn om als leek planten te kunnen kopen:) bedankt!
23 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen. Erg tevreden!
Gewoon gekregen waar ik om vroeg en op tijd
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Groene groet, Team Yarinde
11 aug 2023
Goede bezorging en service. Prima planten
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5-sterren review! Fijn om te lezen dat alles zo is verlopen als dat iedere levering zal moeten lopen. Wij hopen u nog eens te mogen voorzien van planten in de toekomst. Veel tuinplezier! Groene groet, Team Yarinde.
10 nov 2023
Goede kwaliteit planten en snelle service
17 jun 2023
Perfecte geregeld met oog voor kwaliteit!
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u onze service genoten heeft. Wij hopen dat u nog jaren mag genieten van uw tuinplanten. Groene groet, team Yarinde
13 sep 2023
Ruime keuze, goed geleverd. Aanrader
27 okt 2023
netjes verpakt en goede kwaliteit
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Heel erg bedankt voor uw 5-sterren review!
10 jun 2023
Snelle en goede levering boom
Fijn contact en goed advies
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren en super om te lezen dat u een fijne ervaring met ons heeft gehad!
14 okt 2023
Alles ziet er prachtig uit
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Ontzettend bedankt voor de 5-sterren review!
26 jul 2023
Persoonlijke aandacht
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 5-sterren review! Blij om te lezen dat u onze service genoten heeft. Hopelijk zien wij u in de toekomst nog eens verschijnen! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
Een prachtige boom!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat leuk dat u blij bent met de prachtige boom. Groene groet, Team Yarinde
Zeker . Bestelling
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw feedback!
21 sep 2023
Vlotte communicatie
13 aug 2023
Goede communicatie!
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Leuk dat u specifiek de communicatie heeft benoemd in uw review. Dit is iets waar wij als bedrijf de afgelopen maanden veel van hebben geleerd m.b.t. het drukke voorjaar, waar dit wel eens anders is gebleken. Dat is dan ook fijn om te lezen dat het positief uitpakt. Veel tuinplezier! Groene groet, Team Yarinde.
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde