yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden334 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.

Beoordelingen voor yarinde.nl

9 nov 2023

Ziet er zeer professioneel uit maar de uitvoering laat op zich wachten…

Mooie site en app en customized borderplan, alleen duurt alles zooo lang voor levering en zijn ze ook beperkt bereikbaar. Ze hebben het niet zo goed voor elkaar als het doet voorkomen.
12 jan 2024
Hallo, Bedankt voor het melden van uw feedback. wij zullen dit meenemen om onze service in de toekomst te kunnen verbeteren.
26 jul 2023
Advies is heel gericht en professioneel. Medewerkers zijn vriendelijk, professioneel en altijd bereid om mee te denken. Resultaat is geweldig!! Absoluut een aanrader!
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw fantastische review! Blij om te lezen dat u onze service heeft genoten. Wij hopen u snel nog eens te mogen voorzien van groen in uw tuin! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
JW
Jan W.
Wageningen
18 sep 2023

Uitstekend!

Goede en duidelijke website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Bij het ophalen wordt je vriendelijk en behulpzaam ontvangen.
7 dec 2023
Goede website veel keus en goede informatie over de planten, het aanplanten en snoeien. Ook prettige betrokken medewerkers bij telefonisch contact!
10 jul 2023
De aflevering ging zeer soepeltjes. Wat mij echter verbaasd heeft, is dat ik van te voren niet wist wanneer er überhaupt geleverd zou worden.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback en vier sterren! Fijn dat de levering soepel is verlopen en u uw tuinplanten in ontvangst hebt mogen nemen. Normaliter versturen wij iedereen een email met een bevestiging dat de bestelling compleet is en zal worden verzonden. Het kan voorkomen dat de emails in de SPAM terechtkomen. Wij zullen uw review meenemen als verbeterpunten voor de toekomst! Groene groet, Team Yarinde.
19 aug 2023
De kwaliteit van sommige planten viel wat tegen. Het is nu natuurlijk geen goed tijdstip voor planten, maar had meer verwacht.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 3-sterren review. Fijn dat de levering correct is geweest en de volle score heeft gekregen! Daarnaast erg vervelend te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad m.b.t. kwaliteit en service. De tijd van het jaar zal invloed hebben en de kwaliteit-waarborging is in zomerse maanden een enorme uitdaging onder kwekers. De kracht van de plant zit in het wortelsysteem. Bij onze kwaliteitscontrole zal dit gecontroleerd worden. Wanneer ook het wortelsysteem het na laat, zullen wij de planten niet verzenden. Wij hopen dat desondanks de mindere ervaring, uw planten een fraaie voorsprong zullen krijgen gezien de tijd van aanplanten. Indien dit toch niet het geval is, kunt u immers beroepen op uw aanplant garantie van drie maanden. Yarinde wenst u veel tuinplezier! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde
23 nov 2023

Bedankt!

Correct geleverd, iets wat lange levertijd, maar het ging in dit geval ook over een complexe order. Nu jarenlang van genieten
TS
Ton S.
Zwolle
6 aug 2023
Plantjes zijn goed verpakt verstuurd, Bij het planten zie ik dat de plantjes goed geworteld zijn. Ruime keuze voor elke tuin.
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5-sterren review en daar ook nog eens een prachtige foto bij te plaatsen! Fijn dat u genoten heeft van onze service, producten en levering. Wij hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen met uw wensen. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
RA
Ria A.
Loosdrecht
18 jun 2023

Mooi assortiment en snel geleverd

Mooi assortiment, makkelijk de borderpakketten met een beplantingsschema erbij. Alle geleverde planten zien er gezond uit.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een prachtige 5 sterren review! Blij om te lezen dat u van onze service heeft genoten. Nu de planten nog! Wij wensen u veel tuinplezier en mag u nog jaren genieten van de planten van Yarinde! Groene groet, Team Yarinde
YV
Yvonne v.
Elspeet
19 jul 2023
Goede planten maar kreeg geen factuur. Voor bijzonderheden voor planten moest ik op internet zoeken (hoogte, zon of niet)
25 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en vier sterren. Blij om te horen dat de planten goed zijn. Wist u dat u een factuur via de email eenvoudig kunt opvragen? U heeft een bestelling afgehaald op locatie. Wanneer u ons vraagt om een factuur, zullen wij dit uiteraard voor u verzorgen. Ook kan dit zeer gemakkelijk via een email worden opgevraagd. Wij zullen proberen elke email te behandelen binnen 48 uur. Bijzonderheden van alle planten bij aanschaf van Yarinde, kunt u op onze eigen, informatieve website vinden, waar planten ook besteld kunnen worden. Dit doen de meeste klanten al vooraf bij het uitzoeken van tuinplanten geschikt voor ieders tuin, zodat men weet welke plant waar te planten. Daarnaast labelen wij onze planten, zodat u weet welke plant wat is. Vervolgens kunt u zelf informatie hierover vinden op onze website. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens voorzien van tuinplanten. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
AV

Prachtig grind

Goed bereikbaar , netjes telefonische tewoord gestaan , en prachtig grind geleverd op de afgesproken dag .
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5 sterren review! Blij te lezen dat uw bestelling zoals afgesproken is geleverd en u jaren mag genieten van het geleverde grind. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen helpen! Groene groet, Team Yarinde.
9 okt 2023
Duurde een beetje lang voor duidelijk was wanneer de zending kwam . Kwam uiteindelijk goed hoor .
24 jun 2023
De duurtijd tussen de verschillende acties … borderplan besteld … je moet zelf druk zetten
4 aug 2023
Twee weken levertijd en kwaliteit van de planten maar zozo.... Viel me tegen, jammer.
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Graag horen wij, hoe wij in de toekomst, van 3-sterren een 5-sterren review kunnen maken. Wij staan altijd open voor feedback en verbetering! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
28 okt 2023
het advies is mooi ontworpen en leuk ingedeeld, en er wordt goed advies gegeven
12 nov 2023
Ze konden niet leveren maar het geld kwam snel weer terug
12 jan 2024
Hallo. Heel vervelend om te lezen wij niet naar wens hebben kunnen leveren, daarbij wel bedankt dat wij dan alsnog 4 sterren mogen ontvangen.
14 sep 2023
Nice product. First choice out of stock, but suggested alternative arrived in good condition.
2 aug 2023
Keurige levering! Jammer dat er geen aanplantinstructie bij levering was bijgesloten.
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achter laten van uw 4-sterren review! Normaliter zullen wij altijd aanplant-instructies een een snoei-kalender bijleveren. Dit zal achter uw pakbon verstopt zitten. Waar gewerkt wordt vallen spaanders en wellicht dat dit vergeten is. U kunt immers een digitale kopie hiervan ontvangen. U dient enkel te vragen en wij draaien! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
22 okt 2023
de communicatie waws niet duidelijk mbt de leverinbg geen naam kaartjes bijd e palnten
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij nemen dit mee om onze service in de toekomst te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
15 jun 2023
Prima afhandeling en snelle service, een verandering van de order was geen probleem.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5 sterren review! Fijn om te lezen dat u genoten heeft van de service en producten bij Yarinde. Hopelijk zien wij u in de toekomst nog eens verschijnen! Groene groet, Team Yarinde.