yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden334 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.

Beoordelingen voor yarinde.nl

PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
6 feb 2024
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
26 jul 2023

Beetje geduld nodig maar dan krijg je ook wat!

15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achter laten van uw feedback en 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u onze producten heeft genoten! Voor mensen mét en zonder groene vingers! Wij hopen dat u, net als uw geleverde fruitstruiken, nog jaren vruchten kunt plukken van uw samenwerking met Yarinde! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
9 dec 2023

Ben blij met Yarinde maar valt er nog veel te verbeteren.

Ben blij dat er nu ook aan particulieren wordt verzonden en de prijs ook in orde is.. Jammer vind ik: 1. Dat particulieren geen account krijgen. 2. Er maar een keer per week (op vrijdag) de bestelling wordt verzonden. 3. Dat er te veel verpakking materiaal wordt verspeeld door het kiezen van een veel te grote kartonnen doos. 4. Dat de kalk die ik besteld heb als een grote klomp aan is gekomen omdat deze zeik nat was.
12 jan 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback, wij waarderen alle feedback enorm. Om te reageren op uw feedback: 1. Particulieren kunnen inderdaad gewoon bij ons bestellen en in de toekomst zullen ook particulieren bij ons een account kunnen aanmaken. 2. Tegenwoordig leveren wij op elke dag van de week ( behalve op zondag) 3. Teveel verpakking wordt inderdaad in 2024 aangepakt, voor onze producten worden nu speciaal dozen op maat gemaakt om verspilling tegen te gaan. 4. Dat u een product niet zo mooi binnen heeft gekregen is natuurlijk heel vervelend, mocht dit nog niet opgelost zijn dan mag u altijd mailen naar hallo@yarinde.nl
3 jul 2023

Mooie planten, magere service

De planten zien er prima uit. Van alle planten is er slechts één waar ik twijfels bij heb maar wellicht dat hij aansterkt nu hij in de grond staat. De communicatie vond ik erg mager. Na de bevestiging van de bestelling op de 20e vd maand duurde het tot de 26e voor ik meer hoorde over mijn bestelling. Uiteindelijk zijn de planten de 28e bezorgd. Overigens heb ik extra betaald om het de volgende werkdag na verwerking geleverd te krijgen. Ik heb er niets meer over gehoord waarom mijn 'spoed' bestelling niet als zodanig is behandeld. Ook heb ik de meerkosten niet vergoed gekregen. Magere tot slechte service dus. Wel mooie planten.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Jammer te lezen dat u niet van onze service heeft genoten. U heeft planten besteld op 20-06. Op onze website staat vermeld dat wanneer u voor zondag 23:59 wij diezelfde week uw planten willen leveren. U besteld op een dinsdag, wat normaliter betekent dat uw bestelling de volgende week in huis zal zijn. Hierin is het "normale"process" gevolgd. Wat ons echter betreurd, is dat de communicatie hierin niet naar uw verwachting is gebleken. Wij zullen uw feedback meenemen in de ontwikkeling van Yarinde.nl! Groene groet.
27 aug 2023

Mooie gezonde plant geleverd

Sowieso was dit het enige bedrijf die mij kon leveren wat ik zocht (een goed volgroeide plant met een lengte meer dan 2 meter) daarbij was de prijs goedkoper dan anderen die plantjes van 0,70 cm wilden verkopen. Alles netjes vlot afgehandeld en ik had er voor gekozen om de plant in Uddel af te halen waar ik direct werd geholpen en nog een leuk gesprek hebt gevoerd met Thijs. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen want de geleverde plant was goed door wortelt en gezond, netjes en degelijk verpakt met goede en duidelijke poot instructies op de website.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 5-sterren review! Wij zijn zeer blij te lezen dat u van onze producten en service heeft genoten. Daarnaast willen wij u persoonlijk bedanken voor het achterlaten van uw feedback op onze social media foto's. Als wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dit graag! Groene groet, Team Yarinde.
DS
Diny S.
Harderwijk
25 jul 2023

Prima, alles naar tevredenheid

Dit is al de 4e keer dat ik besteld heb. Naar onze wensen werd weer goed geluisterd. De levertijd was wat later, maar werd goed gecommuniceerd, dus niet erg. Boom en heesters, gezien de warmte, van goede kwaliteit. Een aantal plantjes en grassen was na de bloei flink teruggesnoeid. Dat lijkt dan nu niet veel, maar zo gaat dat met vaste plantjes: ik ga er vanuit dat deze tzt weer op zullen komen. Tevreden dus!
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van de 5-sterren review en de feedback! Dank voor het hebben van uw geduld en wij hopen dat u nog jaren mag genieten van alle tuinplanten. Voor verdere vragen of hulp weet u ons te vinden! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
MR
Marina R.
Amersfoort
9 jun 2023

Erg veel keuze in planten van goede kwaliteit

Erg veel keuze in planten. Duidelijke informatie per plant. Ruime keuze uit borderpakketten. Vriendelijke communicatie met medewerker. Geeft goed advies. Snelle levering door vriendelijke chauffeur. Je ziet aan de kwaliteit van de plantjes dat deze goed worden verzorgd. Yarinde is een aanrader voor het aanschaffen van tuinplanten via internet.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze fantastische review! Blij om te lezen dat u genoten heeft van plan tot plant. Namens team Yarinde wensen wij u ontzettend veel tuinplezier en zien u graag nog eens terugkomen! Groene groet, Team Yarinde.
17 okt 2023
Matige kwaliteit planten, planten lagen doorelkaar en op hun kop in de doos
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen dit meenemen in het verbeteren van ons proces. U mag ons altijd foto's sturen van de planten bij ontvangst zodat we hier een passende oplossing voor kunnen bedenken. Groene groet, Team Yarinde
AH
Aly H.
Stieltjeskanaal
6 jun 2023
Mooie site, duidelijke foto's en prima service en uitleg over de planten.
28 okt 2023
Planten ruim op tijd besteld en worden dan nog veel later geleverd.
8 jul 2023
Sommigen planten zagen er niet al te best uit .Het voordeel is dat ze vanzelf verdwijnen onder de grond. En dan zien we volgend jaar hoe ze opkomen.. Er waren veel gebroken takken Ik ga er vanuit dat dit niet de beste planten die jullie hebben gestuurd. .
12 jul 2023
Hallo, Ondanks uw vervelende ervaring bij levering danken wij u voor het achterlaten van een drie-sterren review en uw opbouwende feedback! Het vervoeren van een levend product kan een uitdaging zijn. Daarbij is gebleken dat dit kan voorkomen tijdens transport. Wanneer u inderdaad last heeft van gebroken takken, kunt u deze het beste afknippen, zodat de planten nieuwe scheuten kunnen ontwikkelen. Uw review draagt bij aan de beleving bij levering van tuinplanten van Yarinde. Hopelijk zien wij u in de toekomst nog eens verschijnen! Groene groet, Team Yarinde.
23 okt 2023
Yarinde heeft een mooie overzichtelijke site met pakketten met planten die goed met elkaar samen gaan. Dat is perfect voor mij als tuinier met weinig ervaring. De levering was netjes en de planten zagen er goed uit. Ik kan niet wachten op het voorjaar.
21 okt 2023

Aanrader

Bezorging verliep prima. Planten zaten heel goed verpakt en zien er goed uit. Over de bloei kan ik nu nog niets zeggen maar ik ga er van uit dat il volgend jaar kan genieten van een mooie border. Ik raad jullie van harte aan.
Hallo, Bedankt voor de 5-sterren review! Groene groet, Team Yarinde
27 sep 2023
Artikelen anders dan planten geven problemen m.b.t. de levering en de communicatie omtrent de levering. Klanten service was erg vriendelijke en gaf aan dat er aan gewerkt werd om dit in de toekomst beter te kunnen doen.
21 aug 2023
Uitstekende website. Moet ontzettend veel tijd en moeite gekost hebben om de data te verzamelen, website te ontwerpen en te bouwen. Goede reactie op vragen. Duidelijke communicatie tijdens het bestel proces.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 4-sterren review! Naast alle positieve feedback, wat ontzettend fijn is te lezen, zouden wij graag willen weten waar wij op het gebied van levering en producten kunnen verbeteren. Om zo in de toekomst van uw 4-sterren, een 5-sterren review te kunnen maken. Wij hopen u in de toekomst weer eens langs te zien komen! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
PD
P. d.
Dronten
6 okt 2023
Zeer tevreden met het bestelde product. Wel een opmerking over de levertijd: Voor zondag 23.59 besteld = dezelfde week in huis klopt niet. Kan gebeuren, maar mis hierover een tijdige terugkoppeling.