Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.167 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

3 nov. 2022
De producten zijn lekker, gezond, meestal goedkoper dan ergens anders en worden altijd mooi en op tijd geleverd
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Leuk om te horen. We wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
makkelijk te bestellen en snel geleverd. graag meer acties vind dat de producten zwaar zijn gestegen in prijs.
van W. N.
Uitstekende kwaliteit. Scherp geprijsd. Snelle levering. Goede (retour) afhandeling. Heldere communicatie.
16 nov. 2022
Vlotte levering. Goede produkten. Helaas zijn bepaalde artikelen regelmatig niet voorhanden. Dat is jammer.
9 nov. 2022
Ik had ergens anders proteïne gehaald was niet te bikken. Maar heb nu vanille van b&f en t is echt top!
7 nov. 2022
👍 behalve de nieuwsbrief. Iedereen wilt zon hippe hippe email dr uit doen. Niet nodig. Spaar de pixels.
5 nov. 2022
Mijn laatste bestelling was niet compleet email gestuurd dat er iets ontbrak. Geen reactie gekregen???
16 nov. 2022
Uitgebreide collectie producten met goede beschrijvingen. Alles makkelijk te vinden en snel geleverd
8 nov. 2022
Alles was goed hoor, jammer dat de smart pindasaus er niet is, maar daar wachten we dan maar op!
Ik bestel al jaren bij Body en Fit. Het is altijd snel geleverd, altijd in orde en leuke extras
Leveren snel en wat je besteld. Duidelijk info op de website. Mooie kortingen, niks te klagen
Altijd snelle levering, belachelijk groot assortiment en concurrerende prijzen voor kwaliteit.
7 nov. 2022
De snelheid en keuze mogelijkheid van leveren. De prijsverhogingen zijn echter schrikbarend!
10 nov. 2022
Zeer goede klanterservice, vlotte levering en kwaliteitproducten! Blijven steeds verbeteren!
Producten van goede kwaliteit, leuke acties en nette/snelle verzending van de producten.
9 nov. 2022
Goede kwaliteit producten, goed geprijsd, vandaag besteld morgen in huis! Gewoon toppie!
5 nov. 2022
Heel veel keuze, overzichtelijke website, normale prijzen en een hele snelle verzending
van E S.
Al vele jaren klant, altijd alles prima verzorgd. Verpakking, artikelen, communicatie
lekker snelle levering. Van te voren een mail waneer het product weer op voorraad is
2 nov. 2022
Top producten en op tijd toegekomen maar prijs mag wel beetje lager voor the curse