Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.837 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Vragen worden meteen beantwoord. Fijne website en prima producten. Ik blijf bij jullie kopen.
De producten waren op voorraad en snel bezorgd, maar man man man wat is het duur geworden.
Leveringen waren vroeger vlotter maar kunnen jullie persoonlijk niets aan doen denk ik mvg
Duidelijke website, snelle levering, als er een probleem is, lost de klantendienst het op!
van Els v.
Al meerdere keren besteld en altijd tevreden. Snelle verzending en goede producten !
Fijne webwinkel. De producten zijn altijd van goede kwaliteit. De verzending is top!!
Antwoord van Body&Fit NL
Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Wij kijken uit naar je volgende bestelling! :) Groetjes, Team Body&Fit
Snelheid van levering; Tevreden over werking van het product : Core series fafeïne !
Verder ok, ik vond de info op de multivit Iets te weinig bij bep vit onderdelen
Top kwalitatieve producten, snelle levering en cadeau bij bestelling gekregen :-)
Het is er binnen de 48 uur na bestelling, zo kan je snel met afvallen beginnen.
Goede kwaliteit producten voor een concurrerende prijs èn een snelle toezending
Alles helemaal in orde, met een kleine vertraginbg van postNL aaan het eind
Mooie producten met goede kwaliteit en bezorging gaat altijd zeer spoedig.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Groetjes, Team Body&Fit
Goede service snelle levering , vriendelijke en behulpzaam. Zoals altijd!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Leuk om te horen. We wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
Snelle levering en goede smaak. Hoop dat ik wat afval met deze producten.
Snelle en correcte leveringen zie ik telkens weer als ik bij hen bestel.
Excellent quality, good prices and service. Body & Fit never dissapoints!
Er zijn altijd kortingsacties en in deze tijd is alles al duur genoeg!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Team Body&Fit
Snelle levering, fijne duidelijke website, makkelijke betaalmethode,
Vlotte bezorging en goed op de hoogte gehouden vordering bestelling👌🏻