toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

2.087 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

20 apr. 2022
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen

Beoordelingen voor toolnation.nl

10 nov. 2022
9 nov. 2022
5 nov. 2022
4 nov. 2022
3 nov. 2022
1 nov. 2022
Helaas stond er een levertijd van 2-5 werkdagen, na 9 werkdagen heb ik zelf contact opgenomen met de vraag wanneer ik mijn spullen krijg. toen kreeg ik een mailtje helaas midden december verwacht onze leverancier pas uit te leveren
van M R.
Haakse boortol gekocht , zit geen accu bij , blijkt 12 v (heb alles 18v) 12 v accu gekocht , past weer niet op oplader . Info gevraagd waar 12 v oplader te vonden is bij jullie , geen reactie ….. kortom slechte info bij boortol
17 nov. 2022
Beste ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen en bestelling geplaatst op 09 11 2022 is bijna al twee weken verder .
7 nov. 2022
producten die als direct leverbaar staan. duurt de levertijd meer dan 8 a 10 dagen
17 okt. 2022
De bestelling werd in drie delen geleverd en waar veel kartonnen verpakkingsmateriaal werd gebruikt. Snelheid van levering is milieutechnisch niet altijd de beste oplossing. Misschien een knop toevoegen op de website om de noodzaak van volgende dag levering aan te geven. De kwaliteit van het geleverde materiaal is overigens wel prima.
Antwoord van toolnation.nl
1 nov. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
14 okt. 2022
Prima producten. Verbeterpunt: laat klanten kiezen voor een verzamelorder zo krijg je niet 3 pakketten binnen als je 3 producten besteld hebt.
Antwoord van toolnation.nl