toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

3.651 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

De eerste en de laatste keer een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl Site prima en prijs ook marktconform. Een Kärcher elektrische dweil besteld met op site een levertijd van 11 dagen. Na 14 dagen ga ikzelf maar een mail sturen waar product blijft. Leveringen lopen uit vanuit fabrikant. Snap ik kan en mag ook gebeuren zeker in deze tijd. Maar wat ik totaal niet snap is dat de levertijd op de site wordt aangepast naar 1-3 dagen en in de praktijk het 4 weken of langer duurt. Ik heb zelf met Kärcher gebeld en deze geven ook netjes aan dat er een leverings probleem is. Zagen ook precies de order voor Toolnation staan. Als ik Toolnation hierop wijs blijven zij licht geïrriteerd zeggen dat dat niet kan en dat zij de info van de leverancier volgen. Of ik wil annuleren ? lekker makkelijk zijn zij ervan af. Als klap op de vuurpijl geen mail dat product is afgestuurd en waardoor deze samenviel met een briefje voor de bode dat een product, dat wel netjes was aangekondigd door een andere leverancier, voor de deur geplaatst mocht worden. Daardoor het product een middag lang onbewaakt bij ons voor de deur gestaan. En Kärcher geel valt best op zo ! Echt waardeloos als fout was gegaan!

Beoordelingen voor toolnation.nl

De faststelbouwt krakt ineens door schlecht materialen. De obleegtafel van de kapzaag niet eens recht.
Antwoord van toolnation.nl
Beste klant, Ik begrijp uit uw review dat er iets mis is met een levering die wij gedaan hebben. Helaas hebben wij u nooit van u een bericht gehad hierover, en willen wij u hiermee graag helpen. https://www.toolnation.nl/customer-service Dank u.
 Wordt beoordeeld
Slecht bereikbaar, komen afspraak voor levering niet na
Antwoord van toolnation.nl
Beste, We zijn gelukkig goed bereikbaar en kunnen ons helaas niet vinden in uw review. De afspraak van levering is een verwachting, en geen gegarandeerde levertijd helaas. We begrijpen dat een vertraging natuurlijk nooit goed uitkomt, en vinden dit met u ook even vervelend. Excuses hiervoor, de kleine vertraging die uw bestelling heeft gehad.
heb nog steeds niets ontvangen !!!!!
Antwoord van toolnation.nl
Beste, U heeft ons een slechte beoordeling gegevens omdat u uw bestelling niet heeft ontvangen per 17-06. Uw bestelling van 09-06-2022 is 10-06-2022 verzonden en heeft u track and trace gegevens van ontvangen. Gelieve een correcte beoordeling te schrijven. Dank u hiervoor. Toolnation Support Team.
Andere bezorgingsdienst (DPD), inschakelen. De tracking is gemanipuleerd. De aangekondigde timing wordt niet nageleefd en ze zeggen bv. dat er niemand thuis was op het leveringsmoment, wat zeker niet het geval was! Een drietal uur later werd het alsnog bezorgd. Gelukkig was er op dat ogenblik iemand om het pakket te ontvangen. We hebben toch uitleg gevraagd aan DPD maar daar is geen antwoord opgekomen (zie foto). Je kan dus op deze leveringsdienst en leveringstijd niet betrouwen.
Ma commande (valeur de l'article 2399,43) a été effectuée le 16/09/2021 - Après avoir patienté jusqu'au 20/04/2022, comme proposé par Toolnation dans son mail du 07/02/2022., j'ai demandé le remboursement (délai de remboursement annoncé de 5 à 14 jours) - Le 31/05 , soit plus d'un mois, je suis remboursé. Je n'ai jamais eu de soucis avec Toolnation, mais cette fois-ci, j'ai stressé
Jammer dat 1 gemaakte bestelling in 2 delen wordt geleverd en een week gewacht op laatste zending
Ik ben een van de weinige die geen internetbankieren heb en hier kom ik het overschrijven en met een overschrijvingskaart via de bank maar bij steeds meer internet bestellingen moet je internetbankieren hebben maar maar ik heb hem op maandag besteld en ik had een vrijdag binnen en ik heb de heggenschaar gelijk uitgeprobeerd en hij werkt goed
Good quality pro tools. Mostly come in a good state. Their warranty extension is great. Their website isn't very good though. And in couple of times I had to deal with the costumer service they weren't very attentive nor fast (maybe overworked?). Still my choice for costly tools.
Snelle levering. Alles prima in orde. Maar een levering in 3 keer -waarbij ik de bestelling steeds moest afhalen in een ophaalpunt (vermits ik overdag niet thuis was)- was niet nodig.
Netjes en op tijd geleverd Levertijd van zgn voorrad artikelen zou korter mogen, transporteur doet er 3-5 dagen over, zou moeten kunnen in 1-2 werkdagen mi
Duidelijke web pagina, na 2 dagen bericht dat levering onderweg was en 4 de dag pakje correct ontvangen. Tevreden over de ganse lijn.
van Re D.
Het bestelde artikel was twee maal de beloofde tijd onderweg en de antwoorden, bij telefonische navraag, waren zeer onbevredigend.
fijn en goed geholpen door de medewerker klantenservice. Verkeerde artikel was geleverd, maar heel goed opgelost en geregeld
Snelle levering, goed verpakt en makkelijke webwinkel om alles te vinden wat je nodig hebt. Ik ben er zeer tevreden over!
Ik had een redelijke bestelling, jullie leverden alles binnen de week. Top service, mooie website....
Stond aangegeven levering 1-3 werkdagen, waren er 5
Uitstekende service. Snelle levering. Behandeling retourzending snel en netjes afgehandeld.
Pallet met Makita spullen zoekgeraakt (?) Daardoor een week later bezorgd. 1 punt minder...