Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov. 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

29 jan. 2024
Alles steeds top en onder controle geleverd
26 jan. 2024
Geen Nederlandse handleiding bij de machine.
Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd
JS
Jan S.
Zandhoven
7 feb. 2024
alles op tijd zoals op voorhand beschreven
2 feb. 2024
Sneller aangeven of het niet leverbaar is
Duidelijke site en een snelle levering.
Levering kan sneller, verder alles prima
5 feb. 2024
Snel geleverd, goede prijs geen klachten
Perfecte kwaliteit en snelle levering.
5 feb. 2024
Correct bedrijf, supersnelle levering.
De vlotte levering telkens, en vlug
8 feb. 2024
Goede en hulpvaardige klantenservice
7 feb. 2024
Zaagblad besteld, snelle levering!
26 jan. 2024
Prima prijzen, en snelle levering
scherpe prijs en snelle levering

Betrouwbaar bedrijf

Snelle bezorging,goede prijzen
8 feb. 2024

Kettingzaag

Juist artikel op tijd bezorgd
Zoals altijd piekfijn service
Goede prijs, snelle levering