Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.363 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.592 beoordelingen in totaal

18 sep 2024
Als u materiaal aanbied die op stock is volgens de site. Dit ook daadwerkelijk kunnen leveren, en niet telkens zeggen dat het niet op stock is en dan zoveel weken moeten wachten hierop. Als je er direct voor betaald moet je direct kunnen leveren ook.

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

26 sep 2024
25 sep 2024
24 sep 2024
23 sep 2024
we hebben een zaag met geleider besteld voor ruim 800 euro we kregen over 2 weken 4 losse pakketten binnen, oke kunnen we mee leven. als je de klantenservice mailt krijg je na 4 dagen antwoord op de helft van je vragen (en het waren maar 2 vragen) vervolgens kon ik met de zaag helaas het werk niet doen waar ik hem voor aangekocht heb, dat was al te zien zonder hem te gebruiken, dus vraag ik of ik hem retour mag zenden, duurt het weer een behoorlijke tijd voor je antwoord krijgt en dat antwoord is: Volgens de Nederlandse wet- en regelgeving hoeven wij retouraanvragen voor zakelijke aankopen helaas niet te accepteren. Voor zakelijke klanten geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Uw retouraanvraag wordt daarom niet door ons in behandeling genomen. wat ik kan vinden is dat je zakelijk niet kan retouren zonder opgeven van een reden. dat terzijde lijkt het mij een klein stukje service naar je klanten dat als er een gloednieuw ongebruikt product terug gestuurd kan worden, dat dat niet zo'n punt moet zijn. belachelijk en tot nu toe ook het enige bedrijf waar ik dit heb meegemaakt, ik ga zeker niet meer bestellen hier
A éviter. J’ai passé commande car l’article était renseigné en vert comme étant disponible. Après 5 jours sans nouvelles, j’ai contacté le SAV qui m’a répondu que l’article n’était pas en stock et qu’il ne savait pas quand il serait disponible. J’ai demandé le remboursement sur mon compte Paypal et ils m’ont répondu qu’il serait effectué dans 14 jours ! Pour un paiement instantané !!! Les infos de disponibilité sont erronées sur le site pour attirer les acheteurs puis en cas d’annulation on fait traîner anormalement le remboursement. Aucune information au client sur un retard et aucune excuse presentée. A fuir
27 sep 2024

Ondanks annulering wegen niet leveren, toch later alsnog geleverd, niet netjes!

Klein gereedschap besteld op maandagmorgen, was direct leverbaar. Donderdag maar eens gebeld, want ik heb het nodig. Zou die dag verzonden worden. Prima, helaas niet. Volgende morgen gebeld en order geannuleerd. gereedschap elders gekocht (lokaal). Hebben ze het toch vrijdagavond verzonden, terwijl al geannuleerd was. Vervolgens glashard ontkennen dat order als was verwerkt en niet meer kon annuleren, terwijl ik de order met en via de helpdesk had geannuleerd 's morgens. Kortom, laatste keer voor mij bij TN.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Helaas betreurt ons uw ervaring met deze bestelling. Het is niet mogelijk voor onze klantenservice om een bestelling te annuleren, nadat deze is verzonden. Dit was helaas het geval met uw bestelling. Wel heeft u de mogelijkheid uw bestelling alsnog door ons te laten annuleren, dmv het herroepingsrecht, maar hier gaf u zelf van aan geen beroep op willen te doen. Ik zie in ons systeem het bericht van mijn collega van de klantenservice die u het correct heeft uitgelegd dat de annulering niet meer mogelijk was, en daarom kunnen wij ons niet herkenning is uw review. Uw bestelling is inderdaad wel vertraagd geweest, waarvoor nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Afgesproken levertijden worden niet gehaald ook niet na bellen en toezeggingen. Vervolgens worden 2 pakketten ook nog na elkaar geleverd in plaats van in 1 zending. Bij het nabellen voor wat betreft de toezeggingen werd mij gewoon gezegd: 'Ja dat is fout van mijn collega; ik zeg nooit wat toe'. Echt een belabberde service waarbij de werknemers de beloften niet na kunnen komen die de site suggereert (indien artikel op voorraad 1-2 dagen voor verzending...)
8 okt 2024

Voorraad artikel duurt 4 dagen te leveren en kan niet geretourneerd worden

Product besteld dat ik snel nodig had. Volgens de site lag het op voorraad. Vervolgens duurt het 4 werkdagen voordat ik het product heb... Te laat dus. Al iets anders moeten regelen. Als ik het product dan ongebruikt wil retourneren geven jullie niet thuis. Kortom, jullie zijn in gebreke gebleven en laten de klant ermee zitten. Lekkere firma...

Traag met voorraad artikelen verzenden.

Als een machine op voorraad is verwacht je dat hij de volgende werkdag verzonden wordt zoals op de website staat. Dit hoort NIET pas na 1 week te gebeuren zonder dat er gecommuniceerd is. Pas na het bellen werden de zendingen de volgende dagen verzonden . Communicatie met de klant s alles ( en kost weinig moeite)
Niet op de site zetten dat iets direct leverbaar is als dat niet zo is. Als iets vanuit een externe magazijn moet komen dan kan dat ook rechtstreeks naar de klant verstuurd worden of op de site zetten dat er een week levertijd op zit.

Buxusschaar besteld

De levertijd zou 1 a 2 dagen zijn,ik ben al een week aant wachten en nog niks gehoord,ik ben benieuwd of ik de bestelling nog krijg. Ik bestel er nooit meer iets
4 okt 2024
Betere statusupdates mbt de verzending. Geen beloftes doen. (1-3 dagen levertijd) Geld terug storten inclusief verzendkosten.

Trage verzending

Artikel stond vermeld als 'direct leverbaar' maar uiteindelijk duurde het bijna een week voordat ik het in huis had.
10 okt 2024
op de site doorgeven als een artikel niet leverbaar is
PB
pbg b.
BONHEIDEN
Uw levertijd respecter not op tijd volgens vermelding