toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor toolnation.nl

2.087 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.

20 apr. 2022
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen

Beoordelingen voor toolnation.nl

13 okt. 2022
ik had 3 dingen besteld en die kwamen in 3 verschillende pakjes en verschillende dagen,dit had van mij ook in 1 zending gemogen.m.v.g.Bert
1 nov. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
10 okt. 2022
Gewoonweg gemakkelijk bestellen uit een ruim aanbod aan scherpe prijzen, snelle levering aan huis. Zo simpel kan het zijn.
1 nov. 2022
Beste klant, Dank u voor uw review en uw bestelling. Goed om te lezen dat u een fijne ervaring achter de rug heeft. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
10 okt. 2022
Zeer correcte afhandeling van mijn bestelling, degelijk verpakt en mooi op tijd binnen een korte termijn geleverd.
14 okt. 2022
pakketjes meer bijeen versturen, nu krijg ik bij een bestelling van 3 artikelen 3 verschillende pakjes! Ecologie!
17 okt. 2022
Goede service maar niet eenvoudig als je een factuur wilt hebben op de firma en het leveringsadres verschillen
20 okt. 2022
soms is het lang wachten op een bestelling, ook al staat er 1 tot 3 werkdagen bij de advertentie.
18 okt. 2022
Snelle en goede levering zoals op site staat aangegeven. Toolstation doet wat ze beloven!
21 okt. 2022
Betaling beter begeleiden . Met verschillende codes is het niet makelijk .
6 okt. 2022
Geen constante mails sturen met activeer uw account. Levering kan sneller
21 okt. 2022
Gewoon de goedkoopste van allemaal en correct gelevert bedankt Toolnation
1 nov. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
20 okt. 2022
Kwalitatief hoogwaardig product tijdig en zonder beschadigingen geleverd
10 okt. 2022
Service toujours impeccable et livraison rapide et ponctuelle
13 okt. 2022
Alles word op tijd geleverd, al jaren super service
1 nov. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw review en bestelling. Wij zien u graag terug verschijnen in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
17 okt. 2022
Snel geleverd en voldoet aan beschrijving
13 okt. 2022
Correcte prijzen en goed aanbod produkten
14 okt. 2022
zoals steeds snelle en correcte levering
17 okt. 2022
Snelle goede levering, prima producten
van pbg b.
SOMS TE WIJNIG INFO TEGENOVER KLANT
17 okt. 2022
Duidelijke website en snel geleverd
Top bedrijf en service