Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.578 beoordelingen in totaal

21 sep 2023
Prenatal heeft een groot assortiment en zeer behulpzame medewerkers. Een verbeterpunt zou zijn wanneer je iets online besteld dit indien nodig dit kosteloos kan worden teruggestuurd. Tevens zou het prettig zijn om zelf contact op te kunnen nemen met de winkel waar ik naartoe zou willen. En wanneer je dan met een vraag het algemene nummer belt hebben de medewerkers geen productinformatie, dit ervaar ik als zeer vervelend

Klante service kan echt op de schop Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden ! Maar plaats van een fout van Julie Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was ! Dat heet service Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen ! Aangegeven dat ik dat niet kon Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting! Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant Ik heb heel baby kamers af genomen Meer dan 2300 euro wel gespendeerd Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park Mijn zien Julie niet meer ! En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE ! niemand die mee denk met jou situatie En hier laat ik het bij

Beoordelingen voor Prenatal.nl

De meeste artikelen waren op voorraad op enkele na. Wat ik wel vervelend vind, is dat je geen mail of iets ontvangt dat de zending bij de winkel ligt. Alleen een mail dat die over 2 dagen afgeleverd wordt, helaas gaat dat vaak fout. En een mail van bevestiging dat het pakket opgehaald kan worden zou fijn zijn.
2 jun 2024

Levering snel en compleet, slecht retourbeleid

Levering snel en compleet. Helaas paste de universele kinderwagen parasol niet goed. Retourneren zou mij 1/3 kosten van de prijs van het product. Daarnaast ook al verzendkosten betaald dus retourneren had geen zin. Slecht retourbeleid.
29 mei 2024
Ik krijg nog geld van jullie terug van een Love zakje en de verzendkosten dat moest ik bestellen omdat jullie vergeten waren om het bij mijn bestelling te doen en ik zou het geld terug krijgen maar nog steeds niks ontvangen 😡😡
Snelle levering en netjes verpakt. Jammer dat dit dr 2e x was dat we iets miste uit onze bestelling. Uiteindelijk ons geld terug gehad maar wilde graag het product hebben.
Antwoord van Prenatal.nl
Hi, bedankt dat je de tijd neemt om een review te schrijven. Niet oké dat je een product mist uit jouw bestelling. Fijn om te vernemen dat het inmiddels opgelost is. Liefs Prénatal.
KE
Karin E.
Maastricht
Mooie artikelen. Het aangekochte babyjurkje was exact zoals afgebeeld en van prima kwaliteit. De levertijd duurde wel wat lang, maar in mijn geval maakte dat niet zo uit.
Vriendelijk personeel in winkel van Utrecht centrum. De levering had wat sneller gemogen.
DW

Loopfiets en kleding

Producten voldeden aan de beschrijving/foto’s. Goede uitleg over levering ervan
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal.
Wordt beoordeeld
Eigenlijk niks. Ik ben al blij dat er 1 verkoopster weg is, in Almere Buiten.
20 mei 2024
Snelle service en goede kwaliteit. Erg van belang bij pasgeboren babys
23 mei 2024
Snelle afhandeling, geld stond volgende dag al op de rekening
24 mei 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
Snelle levering. Retour via de winkel werkt ook makkelijk.
2 jun 2024
Weinig leuks voor jongetjes Maten onvoldoende voorradig
29 mei 2024
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kwam keurig op tijd.
27 mei 2024

Betrouwbaar

Goede informatie, snelle verzending, goed verpakt
Antwoord van Prenatal.nl
Leuke collectie v de babys ,mooie prijsjes
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal.
Vlotte service voor een redelijke prijs
Top, goede levering en product kwaliteit
Snelle service. Handig thuisbezorgd
29 mei 2024
Leuk assortiment en snel geleverd
Mooie kwaliteit, snelle levering