hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS  Hilversum

Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.29 / 5.00

26.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 70.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hunkemoller.nl

Prettig dat je je artikelen kan ruilen in de winkel

Gekozen voor het product in de winkel ophalen, personeel niet heel vriendelijk

Snelle levering.

De bestelling was er snel en netjes.

Keurig geholpen.En de bh is mooi.TOP.

Helemaal tevreden

De service was vriendelijk, het pakket was ondanks de decembermaand snel geleverd en op orde. De kwaliteit van de producten zijn altijd goed en het product ziet er exclusief uit.

Top

Goede service in Beek en een prachtige bh die goed zit en mooi blijft

Lekker makkelijk. Online bestellen en gratis afhalen in de winkel.

Sta je op Sinterklaas dag 17.01 uur voor de deur, hebben ze een briefje op de deur geplakt. Tekt: ivm met Sinterklaas zijn we om 17.00 uur gesloten. Nou mooi voor hun maar staat niet op de site. Geen cadeau voor de dochter dus

Ik ben zeer tevreden.

cijfer8

Was prima

Gewoon zoals het hoort Heel goed van de medewerkster , hoe was uw naam ook alweer? Een stukje herkenning , ik was de week ervoor door haar geholpen en had twee bh’s gekocht.Tuurlijk heb ik mijn naam nooit genoemd, maar toch

Alles is goed aangekomen. En zit ook goed.

Met een klacht over een BH die heel pijnlijk was omdat de balijn er verkeerd in dat ben ik 2 weken lang van het kastje naar de muur gestuurd. In de winkel verwezen ze me naar de online klantenservice en andersom. Ook belachelijk dat je een product (met korting) niet mag ruilen, maar dat je het duurdere product moet kopen in de juiste maat

De mensen van de winkel kunnen wel iets vriendelijker zijn.

perfect

Ik werd in de winkel keurig geholpen,de levering was netjes verzorgd en op tijd binnen