lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

Details over lobbes.nl

lobbes.nl - Beschrijving

Spelen, genieten en ontwikkelen, dat is waar we voor gaan bij Lobbes.nl. Hier vind je speelgoed voor alle kinderen; van Lego tot Playmobil, maar ook heel veel speelgoed voor een verrassend budget. Op werkdagen voor 23:59 uur* besteld? Dan heb je de volgende dag je bestelling al in huis!
Lobbes Speelgoed B.V.
Galvanistraat 8
6716 AE Ede
Berry de Snoo

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.883 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Alles bestens und schneller angekommen als angekündigt. Über eine Versandbestätigung hätte ich mich trotzdem gefreut. Die Figuren sehen toll aus. Kopf, Schulter und Hüfte/Rumpf sind beweglich. Handgelenke und Knie leider nicht. Es ist alles zusammengebaut und es gibt keine Kleinteile. Weder die Figuren noch die Fahrzeuge haben zusätzliche Features. Meinem Kleinen gefallen sie und das ist die Hauptsache
In eerste instantie lukte digitaal bestellen bij een artikel niet, bij de 2e wel, raar. De telefonische helpdesk loste eea goed op. En ik werd zelfs teruggebeld over een net iets te mooie toezegging door Ede, dat de bestelling dezelfde dag nog aan de balie zou kunnen worden gehaald. Kortom, er werken gewoon ménsen bij Lobbes. Mooi.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent.
Fijne site. Enorm veel keuze in speelgoed. Ik bestel ook vaak knutsel spullen en ook dingen voor traktaties of verjaardagen. altijd snel bezorgd en in een super leuke doos met robots die je daarna kunt kleuren en in elkaar kan zetten.
Toller Shop mit toller Auswahl, ich habe hier für den Kindergeburstag Insektenhotels und Stifte zum bemalen gekauft, diese wurden sehr schnell geliefert und es waren tolle Produkte, hier bestelle ich gerne wieder
Ik vind het handig dat bij (bijna) elk artikel staat voor welke leeftijd het product geschikt is. Als moeder weet je dat feilloos, als oma niet (meer). Beter doen: een boekje was beschadigd. Jammer.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Vervelend dat het boekje beschadigd is geleverd. Excuses! Ik heb je even een mailtje gestuurd.
Mijn bestelling werd verrassend snel geleverd. Alles was administratief perfect in orde en heel duidelijk. Absolute aanrader, hier kunnen andere (web)winkels een voorbeeld aan nemen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent.
Het waren fantastische cadeaus voor onze klein dochter en voor onze klein zoon was de verpakking ook heel leuk die ging ook gelijk aan de slag met het uitprikken van de figuren
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je kleinkinderen zich vermaakt hebben.
Alles perfect en zeer punctueel afgehandeld, volledig volgens het aangegeven plan. Bij de eerste levering stond de doos wel gewoon voor de deur, maar alles is prima verlopen.
Fijn dat we dit cadeau konden vinden. En we konden het ook nog in de buurt ophalen. De baliemedewerkster zag dat ik op de fiets was en verwijderde de verpakking voor me.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent.
Snellere levering dan aangekondigd bij de aankoop. Mooie fiets. 1 bout lag los in de verpakking, de moer was verdwenen. Handleiding voldoende om fiets juist te monteren
Betrouwbaar bedrijf/website met een goede klantenservice. Er ontbrak iets bij levering, toen stuurde ze een nieuw artikel de volgende dag kosteloos naar mij toe. Top!
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het ontbrekende artikel snel is nageleverd.
Bij levering was het schepje van de strandset kapot. Na overleg zonder problemen alsnog een nieuw schepje+harkje gekregen. Perfecte klantenservice.
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn om te horen dat je na het melden van het defecte artikel, meteen een antwoord en oplossing hebt mogen ontvangen! Bedankt voor je feedback!
Prima en voordelig assortiment. Bestelling compleet en makkelijk afgehaald op het afhaalpunt in de buurt (Ede) met zeer vriendelijk personeel.
Onze bestelling voldeed aan het verwachte met uitzondering van enkele spullen die kleiner uitvielen dan dat ze werden voorgesteld op de foto.
Een ruime en betaalbare keuze, goede overzichtelijke site en hele snelle levering. Net als voorgaande keren bij Lobbes was alles dik in orde.
Hele leuke afscheid cadeutjes kunnen maken voor de klasgenoten van mijn zoontje. Uitdeelboekjes van lobbes kleurpotloden en nog veel meer.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat de afscheidscadeautjes in de smaak zijn gevallen.
Leuke niet al te grote watertafel, die je eventueel ook in bad of in de douche nog kunt gebruiken. Kleinzoon wilde er meteen mee spelen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Veel speelplezier voor je kleinzoon.
van hj d.
Hadden wat ik wilde hebben, Wel lastis als hetzelfde artikel ( met ander nummer) verschillende p[rijzen heeft en niemand weet waarom.
Leuke kleine betaalbare kadootjes! Ik gebruik ze op de camping. Als slecht weer knutselspullen. En als prijsje na bv een speurtocht.
Snel binnen gekregen, prima👍 Zaterdag aan kleinzoon geven voor zijn verjaardag (6jaar) Hij zal er erg blij mee zijn denk ik.