lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.486 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

13 jan. 2023
Over het algemeen snelle verzending. Er is ook wel eens een bestelling zoek geraakt. En toen was de hulp matig. Het schoot niet echt op. Gelukkig, maar een keer gebeurd. En ik vind het zo zonde, dat zo'n heel klein dingetje in zo'n grote doos zat. Dit had een brievenbus pakketje kunnen zijn. Paste gewoon in de brievenbus. Verder erg tevreden.
Fijne webshop met veel keuze en prima prijzen. De verzending is snel en er wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer het pakket verstuurd is. Het enige kleine puntje wat iets anders zou mogen wat mij betreft is dat je bij veel kleine (uitdeel) cadeautjes niet de uitvoering kunt kiezen.
19 jan. 2023
Het zat wederom in een belachelijk grote doos. Is écht niet nodig. En als ik dan vraag bij ophalen of er geen kleinere doosjes zijn of enveloppen, krijg een blik van ‘waar bemoei jij je mee’. De service is echt niet meer zoals het ooit geweest is. Het product is prima overigens.

Meine Tochter hat für ihre Freundin zum Geburtstag ein spezielles Spielzeug gesucht. Bei Lobbes sind wir dann fündig geworden :) Das Spielzeug wurde sehr schnell verschickt und sieht total toll aus. Da wird sich jemand an seinem Geburtstag sehr freuen <3
9 jan. 2023
Goede service en vriendelijk. Ik had bij mijn besteden artikel vergeten en al wel betaald. Zonder problemen en heel vriendelijk geholpen. De mevrouw checkte even of het nog bijgevoegd kon worden. het artikel kwam met de bestelling mee. Top!
10 jan. 2023
Bedankt voor dit compliment!
6 jan. 2023
Ik bestelde losse stabilo stiften. Ik vind het fijn dat het kan zodat ik deze set kan blijven gebruiken ook als er bepaalde kleuren op raken. Jullie levering is vrij op tijd dat vind ik prettig zodat ik ze snel kan gebruiken.
9 jan. 2023
Bedankt voor je complimenten :)
13 jan. 2023
Bezorging en afhandeling is prima. De boerderijdieren xl zijn erg mooi. Wel jammer dat het schaap niet meer leverbaar is. Ik had een ander schaap besteld maar deze was super klein heb deze daarom retour gestuurd.
16 jan. 2023
Veilige en betrouwbare site, levering was precies een uur later dan het uiterste wat aangegeven was, maar heb wel een mail gekregen waarin ze vermelde dat de levering later was dan voorzien.
Product besteld gekregen . Maar helaas verkeerde maat. Mijn eigen schuld. Tog Maar terug gestuurd. Gewoon mijn geldt weer terug op de bank. Snel afgehandeld. Gewoon perfect.
Altijd fijn vandaag besteld morgen in huis. Wel jammer de verzendkosten. Dat je zoveel moet bestellen om gratis te verzenden. Elke keer aanvullen lukt en wil je ook niet.
Altijd leuke producten voor een leuk prijsje om samen met mijn oppaskinderen mee te knutselen. En wat heel leuk is dat de doos ook als knutsel gebruikt kan worden.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat de robotdoos in de smaak viel! Eventueel kun je via Facebook of Instagram meedoen met onze maandelijkse winactie door een foto van de geknutselde robot openbaar te delen met #robotdoos erbij. Wie weet..
Altijd netjes en op tijd met leveren. Leuke artikelen ook voor de kleine prijsjes. Een tijd terug met een kwaliteitsfout van een artikel super netjes opgelost.
Een top bedrijf, erg snel geleverd, ook de prijs is erg aangenaam. Ook het retourneren ging vlot ik zou hier weer bestellen als ik iets nodig heb.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review.

Altijd leuk! Ze hebben een ruime keuze aan leuk speelgoed. Makkelijk te bestellen en vlot in huis Zelfs voor oma een feest om het uit te pakken :)
Antwoord van lobbes.nl
Dat is nog eens leuk om te lezen, super bedankt voor de leuke review!
12 jan. 2023

Duidelijke site, goed bestelproces. Verbeteren: Click en Collect invoeren zodat de klant eerder zijn bestelling kan ophalen aan de vestiging
13 jan. 2023
Bedankt voor je review en verbeterpunt. Helaas is dit voor ons niet mogelijk, omdat het magazijn ergens anders gevestigd is.
12 jan. 2023
Leuk cadeaupapier. Een fijne doos waar alles inzit. Soepele levering. Het kiezen is ook makkelijk omdat op alles de leeftijd vermeld staat.
Helaas was een jojo niet goed vastgemaakt en bij gebruik is deze gevallenen kapot gegaan. Dat is jammer. Verder was alles naar wens
Het product dat we gekocht hadden werkte niet meer, zonder problemen kregen we een nieuwe toegestuurd. Echt een top service!!!!
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het defect snel is opgelost.
19 jan. 2023
Fijn als je personeel bent van lobbes , je ziet als eerste de producten, maar ook weer heel verleidelijk, je blijft kopen .
20 jan. 2023
Erg begrijpelijk. Veel knutselplezier :)

Snelle verzending enzo alleen jammer van geen hits uit de blitzers. Had er 4 en geen 1 hit maarja pokemon blijft gokken