lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

MV
23 sep 2024
Ken Lobbes al jarenlang vanuit mijn werk en zijn tevreden met de grote bestellingen die we dan doen. Ik bestel inmiddels ook privé nu ik een kleinkind heb. Zeer uitgebreid assortiment. Hier vind je artikelen die je elders moeilijker kunt vinden en vaak tegen concurrerende prijzen. Heel fijn dat je op de website vanuit verschillende opties kunt zoeken bijv. het materiaal (bijv. hout), de activiteit (bijv. bouwen), het leergebied (bijv. wetenschap), een merk (bijv. Lego). Wel oppassen natuurlijk dat je winkelmandje niet overstroomt... Er wordt duidelijk aangegeven wanneer een artikel even niet leverbaar is en verwacht wordt en men houdt je, indien gewenst, op hoogte als het weer bestelbaar is. Mijn bestelling werd goed verpakt en vlot geleverd. Chapeau!

Prima cadeautjes, onduidelijke voorwaarden 20% actie

Ik vind dat jullie of de voorwaarden voor de actie dat je in september 20% korting krijgt beter moeten formuleren/publiceren. Nu was er gedoe of het feit dat een item waarvan op 21 september niet voldoende voorraad was ook onder die actie zou vallen (lijkt mij typisch een probleem voor jullie kant van de overeenkomst). Dus of niet zeuren, is juridisch ook zeer verdedigbaar, of duidelijke voorwaarden op een vindbare plek in de catalogus en op de website. Daarna is het prima verzonden, en heeft onze school leuke cadeautjes voor een fijne prijs (zeker met de 20% korting!)

Altijd dik in orde

Als ik hier bestel is het altijd dik in orde. Kwaliteit en ook de manier van inpakken is heel leuk. Daarnaast pas iets besteld en kwam ik er voor de leverdatum achter dat ik nog iets nodig had en daarbij ben ik super geholpen zodat het nog bij de bestelling kon en ik niet voor 2 euro opnieuw verzendkosten had. Wel had de factuur duidelijker gekunnen. Nu stond er in de mail u heeft via Ideal betaald dus is enkel voor uw administratie maar op de factuur zelf stond in kleine letters het verzoek om het resterende bedrag nog over te maken.
BS
Brigitta S.
Enkhuizen

Blij met mijn aankopen

Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer ik mijn pakket thuis bezorgd zou krijgen. Hetgeen dat ik online heb besteld zag er mooi en degelijk uit, zoals ik had gehoopt en verwacht. Er zat bij mijn bestelling een leuke verrassing, misschien vanwege kinderboeken week 🤷‍♀️ Het was voor mij de eerste keer dat ik via Lobbes iets online heb gekocht, zeker voor herhaling vatbaar
Even schrikken Kreeg bericht dat de bestelde artikelen niet, zoals eerder vermeld, die dag verzonden konden worden. Schrik… gelukkig belofte dat het de dag erna verstuurd zou worden klopte wel! Schrik was voor niks en de service om te informeren achteraf dus super! Artikelen werden geleverd in een leuke verpakking en zijn prima!

Alles is meer dan goed!

Alles is meer dan goed. Het enige puntje zijn de verzendkosten. Ik zou nog veel sneller voor lobbes kiezen als je makkelijker kon bestellen zonder verzendkosten. Nu kies je bij kleine dingen toch eerder voor bol terwijl lobbes juist een heel fijn bedrijf is. Hebben veel leuke spullen, altijd netjes verpakt en snel binnen.

Waxstiften besteld en opgehaald

Makkelijk te bestellen en aan te geven of er bezorgd moet worden of zelf op wilt halen. Op werkdagen ligt het ook snel klaar voor je. Ik vondt het alleen verwarrend dat ik savonds een bericht kreeg dat de verzending op weg was ( ik zou afhalen) maar gelukkig kreeg ik de volgende morgen een mail dat ik het af kon halen.

Goed contact, mindere kwaliteit

Goed contact gehad per mail met bestellen. Na even wachten alle producten kunnen ontvangen. Helaas zat alles ‘los’ in de grote doos. Producten konden schuiven enzo. Niet alles heeft de beste kwaliteit maar het heeft dan ook geen hoge prijs.
30 sep 2024

Goede service, betaalbaar

De service is erg goed en de prijzen betaalbaar. Voor scholen zijn er fijne acties voor de feestdagen en wordt er inpakpapier meegeleverd. Wel verschilt de kwaliteit in de spullen die je koopt. Betaalbaar is af en toe ook goedkope kwaliteit.
Leuke aanbieding (donderdagdeal) snel geleverd. Kreeg de catalogus via de post, daar stonden 2 dingen in die ik wilde bestellen en die bleken u al niet meer te leveren/niet terug te vinden op de site. Dat is wel erg jammer.

Goede service

Twee drinkflessen gekocht die helaas zeer snel gingen lekken. Zonder veel moeite twee nieuwe exemplaren opgestuurd gekregen. Hopelijk gaan deze langer mee. Zo niet, dan ben ik overtuigd van een goede afwikkeling door lobbes.
4 okt 2024
Altijd weer tevreden! In de opmerkingen gevraagd om een blanco doos zodat je aan de buitenkant niet kon ziet wat erin zat ivm verrassing voor verjaardag en kwam netjes in blanco doos dus kinderen hadden niks door. Top!
30 sep 2024

Smart games

Goed gebouwde winkel met winkelwagentje. Ook voor Duitsers is ongecompliceerd betalen met Paypal mogelijk. De verzending was razendsnel met een geweldige doos voor het maken van een springjack. Ik ben zeer tevreden.
Ik kijk elke week uit naar de donderdagdeals. We hebben al veel kunnen kopen aan voordelige prijzen en de levering is heel snel en de dozen zijn leuk omdat we samen met de kleinkinderen er nog mee kunnen knutselen
AM
Anneke M.
Rotterdam
Ruime sortering met leuke aanbiedingen van Loco bambino. Toen de verzending vertraging opliep, meteen een mailtje met daarin de reden van vertraging en een nieuwe ( snelle) bezorgdag.
7 okt 2024
Bereikbaarheid telefonisch, lang in de wacht en uiteindelijk niemand gesproken. Een klacht serieus nemen als de website iets niet weergeeft wat normaal wel het geval is.
TH
Thea H.
's-Gravenhage
3 okt 2024
Snelle en goede levering en een goede prijs. Het bestelde is een cadeau. Dat moet nog gegeven worden. Dus de kwaliteit moet ik beoordelen, maar het merk is goed.
26 sep 2024
Een heel mooi bedrijf met goede service en keurige verzending dozen kun je leuke robot.s van maken en ze hebben mooie leuke speelgoed veel keus en nette prijzen
8 okt 2024
Leuke aanbiedingen en artikelen te vinden. Speelgoed en originele knutselspullen. Betrouwbaar bedrijf en de zending zit in een doos waarmee je kan knutselen.

Snelle levering, leuk speelgoed

Lobbes levert altijd snel en ze hebben leuk speelgoed! Ook voor de verenigingen hebben ze leuke acties, zo voor Sinterklaas bijvoorbeeld. Aanrader!