lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.526 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 dec. 2021
Alles wordt netjes verpakt thuis afgeleverd. We hadden twee bestellingen geplaatst. Waarvan de eerste na een week nog steeds niet verstuurd was. Terwijl de bestelling een paar dagen bijna gelijk werd afgeleverd. Toen belde kreeg ik een te horen dat het erg druk was. Dat wil ik best geloven, maar dan had de bestelling van een paar dagen later ook vertraagd moeten zijn. En dat was deze niet. Het verhaal kwam op mij ongeloofwaardig over. Het was volgens mij gewoon blijven liggen. Wees transparant en eerlijk naar klant en probeer deze niet wat op der mouw te spelden. Want klant prikken daar zo doorheen. Want nadat ik gebeld had wat het pak gelijk de volgende dag al binnen. Ik betwijfel of dit het geval was geweest als ik niet gebeld had. Dus uiteindelijk is het goed gekomen. Maar doe er u voordeel mee.

25 nov. 2021
De follow-up van (zakelijke) bestellingen is echt heel erg slecht geregeld. Op vrijdag gebeld met de vraag of de 65 spelletjes die we wilden bestellen te leveren waren, ze waren op voorraad. Vervolgens besteld met koerierslevering maandagavond. Krijg ik maandagmiddag 12:30uur bericht: de betaling kon niet verwerkt worden; graag alsnog betalen. Waarop ik direct contact heb opgenomen, gezegd dat ik direct per Ideal zou betalen en of ze er dan alsjeblieft voor konden zorgen dat ik het dan alsnog vanavond zou krijgen. Was geen probleem, ze zou het doorgeven. Om 16:00uur kreeg ik bericht dat ze de betaling hadden verwerkt en dat ze de verzending in orde gingen maken. Ik zou het pakket binnen enkele dagen ontvangen... Ik weer bellen. Nee, het pakket kon nu niet meer met de koerier mee, want die komt altijd om 14uur. (dus als de eerste follow-up goed gegaan was, dan was er niks aan de hand geweest). Nu zou het met de post meegaan, levering tussen 8:00 en 10:00 de volgende dag. Ik kreeg rond 23:00uur een e-mail met de track en trace. De volgende ochtend: geen post. Ik kijk in de app. Pakket wordt pas de volgende dag geleverd, woensdag dus.... Uiteindelijk heb ik na 5 telefoontjes (en elke keer een andere medewerker aan de lijn) artikelen die op voorraad waren pas na 5 dagen ontvangen. Dat is geen klantenservice, dat is aan het lijntje houden terwijl je de processen verder gewoon door laat lopen. Erg jammer, want als de eerste medewerker die ik sprak een kwartier na mijn telefoontje even had geschakeld met de financiële afdeling/backoffice, dan had het pakket gewoon met de koerier meegekund en was ik superblij geweest.

Beoordelingen voor lobbes.nl

12 sep. 2022
Vlotte bezorging van mooi poppenhuis en meubeltjes. Maar....had contact mt medewerkster mt de vraag welke meubeltjes passen bij elkaar. Allemaal was t antwoord. Alleen n beetje op de hoogte letten van bijvoorb n kastje. Naar mijn mening past dus niet alles bij elkaar. Want heb dingen retour gezonden omdat dat niet paste bij andere bestellingen qua grootte. En missch kan bij de poppenhuizen en meubeltjes worden vermeld dat de leeftijd t/m 99 kan hihi. Want ik ben 68 en heb nu n poppenhuis en toebehoren als kijkobject, verzameling. Trouwens, t poppenhuis en meubeltjes van Goki zijn echt heel mooi! Vr.gr.van Gerri Emmens-vd Wal
13 sep. 2022
Wat leuk om te horen dat het poppenhuis en de meubeltjes niet alleen bij kinderen in de smaak vallen. Er staat nu bij de poppenhuis-accessoires vanaf welke leeftijd het betreffende artikel geschikt is. We zullen er maar geen maximum leeftijd aan verbinden, we willen de 100-jarigen niet uitsluiten ;-)
10 sep. 2022
Ging aanvankelijk niet goed, bestelde pakket bleef hangen in het bezorgproces. Dat was vervelend omdat het ging om cadeautje voor kleindochter. Bleek niet aan Lobbes te liggen maar aan Post.nl Na een week heeft Lobbes op ons verzoek nieuw pakketje verstuurd dat de volgende dag aankwam. Op tijd voor de verjaardag. Later kwam het 1e pakketje alsnog op het uitgiftepunt.
12 sep. 2022
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het pakket uiteindelijk toch nog optijd was voor de verjaardag.
1 sep. 2022
Na een defect artikel te hebben ontvangen, telefonisch contact opgenomen. Dit om zo snel mogelijk een vervangend zelfde artikel te ontvangen. Dit is binnen 1 dag gedaan, telefoontje in de ochtend, het artikel ‘s avonds in huis, TOP. Hadden dus een perfect kado voor een jarig kind op tijd binnen. GEWELDIG! LOBBES is meer an ok, hartelijk dank!
2 sep. 2022
Bedankt voor dit compliment! Ik hoop dat de jarige job blij verrast was met dit leuke cadeautje :)
9 sep. 2022
Ik heb al meerdere aankopen gedaan bij Lobbes. Ik ben altijd zeer tevreden over de kwaliteit en ze zijn scherp geprijsd. Ik vind het prettig dat ik aankopen kan ophalen in Ede. Daar word je snel en vriendelijk geholpen. Bij laatste aankoop was de verpakking incompleet, dat hebben ze gelijk voor me opgelost.
9 sep. 2022
Het eerste verjaardagscadeau voor mijn kleinzoontje besteld en jongens? Het zag er nog leuker en duurzamer en vrolijker uit dan ik verwachtte. En de verpakking waarin het presentje kwam is zó grappig en speels! Nog even en ik vlieg naar Dubai toe om die kleine te verrassen. Echt blij mee.
9 sep. 2022
Bedankt voor je leuke review! Hopelijk is je kleinzoon net zo blij met zijn verrassing!
9 sep. 2022
De levering gaat vlot. Indien er problemen zijn (wat zelden voorkomt) wordt dit onmiddellijk en goed opgelost. Prijzen zijn meestal goed, maar af en toe moet je dit toch vergelijken want soms is het (vele) duurder dan op een andere plaats. Dit dan vooral voor de iets duurdere zaken
10 sep. 2022
1ste bestelling geen mailtje ontvangen en wist ik niet waar mijn pakketje was uiteindelijk was bestelling terug naar jullie gekomen en heb dan contact opgenomen en hebben ze mijn bestelling onmiddellijk terug opgestuurd dus ik heb heel snel antwoord gekregen en alles goed afgehandeld
12 sep. 2022
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je pakket zo snel weer verzonden kon worden.
12 sep. 2022
Snel geregeld Makkelijke website Volgende dag in huis De verzendkosten zijn hoog, dat komt omdat ze een mega doos gebruiken voor een paar potloden die ook door de brievenbus kunnen. Mooi verbeterpunt voor Lobbes; voor zowel milieu als ons beide portemonnee.
12 sep. 2022
Bedankt voor je review! Wij versturen op dit moment nog alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Lobbes.nl is bezig met een oplossing om zo duurzaam onze verpakkingsproces te optimaliseren!
15 sep. 2022
Snel en goed geleverd, maar wel een belachelijk grote doos voor het boekje dat ik bestelde. Tof dat je met de doos robots kan knutselen, maar eerlijk, maak dan kleinere dozen met kleinere robot figuurtjes want er hadden 25 boeken in de doos kunnen zitten.
12 sep. 2022
Goede snelle service. Is er een probleem later lossen ze het super netjes en snel op. Drink beker was na 3 x gebruiken lek en wel 4 maanden later na aan koop. Maar geen probleem mag niet gebeuren. En gelijk nieuwe op gestuurd. Onze zoon helemaal bij.
13 sep. 2022
Dankjewel voor je review, fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Een goede service verlenen staat bij ons hoog in het vaandel.
12 sep. 2022
Goede service en op tijd geleverd Maar misschien toch wel aan de tijd van levering houden die ze doormailen ik was nl nog niet thuis omdat ze het veel te vlug leverde dan de tijd die ze hadden doorgemaild waartussen het pakket zou geleverd worden
Assortiment + Dat je lijstje niet bewaard wordt als je de site verlaat, dus dat je niet meer terugziet wat je in je winkelmandje hebt gedaan. Maar dat je wel een dag later een mailtje krijgt met de opmerking om je bestelling af te ronden -
15 sep. 2022
Prima verpakt. Keurig de pakbon erbij gestopt. Bijzonder snel verzonden. Jullie zijn telefonisch bereikbaar. Uitstekende acties. Kortom een uitstekende bedrijf met een overzichtelijke website. Wij wensen jullie alle goeds toe!!
15 sep. 2022
Super bedankt voor dit compliment. Hopelijk tot snel!
1 sep. 2022
Ik kan altijd binnen een paar dagen mijn bestelling afhalen in Ede. Het speelgoed ziet er altijd goed uit en alles verloopt volgens verwachting. Laatste keer mocht mijn 3-jarige zelfs een klein cadeautje uitzoeken.
2 sep. 2022
Bedankt voor deze review. Leuk om te horen dat het allemaal goed bevalt en dat wij je ook hebben kunnen verrassen met een klein cadeautje! Tot binnenkort :)
9 sep. 2022
Die Dauerwelle wird Schnorchel und Schwimmflossen Preis-Leistung super und Qualität auch super man kann es nur weiterempfehlen und der Karton war super in dem das verschickt worden ist man hat noch etwas Bastelspaß
9 sep. 2022
Duidelijk aangeven wanneer iets (veel) kleiner is dan normaal. Bij deze bestelling ook; een stapeltoren (soort van Jenga), maar is op mini formaat. Ik had deze niet gekocht als dit duidelijk was weergegeven.
13 sep. 2022
Dank voor je review; op onze website worden bij alle artikelen de afmetingen vermeld, misschien een tip voor de volgende keer?
9 sep. 2022
De verzending is altijd snel, de bestelling compleet en netjes ingepakt. Fijne produkten, prijzen zijn vaak lager dan in de speelgoedwinkel. Assortiment is lekker uitgebreid, veel keuze.
Uitgebreid assortiment, meestal schappelijke prijzen en snelle levering. En als je een keer ontevreden bent over een product, wordt je klacht serieus genomen en netjes opgelost.
Leuke acties. Snel verzonden en goede service. ,alleen jammer de verzendkosten. Als je niet zoveel nodig hebt. Kan je voor dat bedrag ook in de winkel in de buurt kopen
Alles helemaal volgens jullie regels gegaan, snel en op tijd. Helaas was het kado dubbel. Hoop dat de ontvanger het terug heeft gestuurd en iets anders heeft kunnen bestellen.