lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.835 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Good choice & fast delivery

They have always good choice of products and for cheaper price, than other toys sites. Delivery is super fast and efficient. The only negative point I have that sometimes the product description is misleading. You think you're buying a pack /multiple items but receive only one.
Fantastische service, vlugge levering, degelijke materialen en niet te duur, de levering is steeds prima verpakt voor verzending, enorme keuze in allerlei producten...........kortom, mijn favoriete speelgoedwinkel om daar aankopen te doen. Super !!
Antwoord van lobbes.nl
Wat leuk om te horen dat wij je favoriete speelgoedwinkel zijn. Bedankt voor je leuke review!
Prachtige, duidelijke website. Heel veel keus. Werd ook op ideeën gebracht. Snelle levering. Vind de doos waarin alles geleverd wordt nogal groot en onhandig. Misschien kan dat verbeterd worden.

Snelle retourneren van kapot artikel

Snelle wisseling van kapot gegaan artikel. Wat kan beter is dat de foto's soms verkeerd beeld geven hoe groot een artikel is. Ook al staat er misschien een grootte bij de omschrijving
Heel adequaat bij een bezorg probleem gereageerd en gezocht waar het probleem zat. En een evt bij het niet bezorgen een goede oplossing aangeboden. Wat uiteindelijk niet nodig was.
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn om te horen dat er een goede oplossing is gevonden nadat er wat problemen waren. Nog veel plezier met je bestelling!
Een duidelijke site! Artikelen zijn gemakkelijk te vinden. Betaling verliep goed en de bestelling werd zoals altijd netjes, in een gezellige doos afgeleverd. Alles supersnel 👍👍
GG
Snel en tegen een goede prijs. Maar er kan heel wat worden bespaard op verzendkosten 2 boekjes van 10x18x0,5cm in een doos van 40x50x30cm. Had makkelijk in een envelop gepast.
Antwoord van lobbes.nl
Dank voor je review. Wij versturen alles via de pakketpost, pakketjes zijn altijd verzekerd en traceerbaar.
snelle levering .. Top.. ik had een heel klein stoffen popje 25 cm dat geleverd wordt in een mega grote kartonnen doos .. veel verzendkosten en niet milieu vriendelijk
Ik heb klei besteld via Lobbes. Alles is naar behoren. Levering duurde niet zo lang . Het gaat om klei waarmee je mee kan spelen. Geen water enz voor nodig.
MA

Al heel lang klant

Ik ben al sinds geruime tijd klant en de orders die ik geplaatst heb worden altijd heel goed verwerkt. Ik ben en blijf een super tevreden klant Groeten Miep
Wat een leuke doos zat erbij! Ik had een brievenbuspakketje verwacht, dus het was een echte verrassing. De bezorging was heel snel en goed aangekomen.

beter inpakken

Het kwam optijd aan en het product doet ook aan omschrijving alleen hadden ze de lava lamp iets beter mogen inpakken of er fragile op kunnen zetten
Goede prijzen, snelle levering en goede service! Een product was niet naar behoren en na mijn email kreeg ik gelijk de dag erop een nieuw product.
BD
B d.
Rotterdam

Leuk speelgoed pasen

Leuk speelgoed net weer paas knutseltjes gekocht zo als.verven wat heel welkom is bij de kleuters nog niet gegeven maar verleden jaar ook sucses

Goede website en winkel

Razendsnel in huis. De artikelen zijn precies zo als op de website. Het is ook fijn dat er bij ieder artikel de maten zijn vermeld. Top!
Prima gegaan, goede kwaliteit. Had alleen verwacht dat de zeef zou passen op de emmers, maar ze zullen er zo ook plezier van hebben.
Alles is netjes geleverd en binnen een paar dagen binnen. Mijn zoon is erg blij met zijn nieuwe watertafel en zijn andere speelgoed.
Antwoord van lobbes.nl
Wat leuk om te horen dat je zoon zo blij is met de watertafel en alle andere producten!

Super

Heel leuke onlinewinkel waar je veel spullen vind. Top service, snelle verzending. Problemen worden altijd netjes opgelost.
EV
Elise v.
Apeldoorn
1 dag geleden

Aanrader

Meestal de laagste prijzen, maar met de donderdagdeals helemaal spotgoedkoop. Paar keer er besteld en altijd zeer tevreden
Het is fijn dat je cadeautjes kan zoeken op leeftijd. Dat maakt het een stuk makkelijker, want soms weet je het niet meer.